بستری 840 کرونایی در قم/ 85 نفر بهبودی کامل یافتند

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم از بستری شدن 840 بیمار کرونایی در قم خبر داد که خوشبختانه از روز گذشته تا امروز 85 نفر بهبودی کامل یافتند و مرخص شدند.
کد خبر: ۸۲۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲ 03 March 2020

دکتر علی ابرازه قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همچنان روند بستری در بیمارستان های قم صعودی است و از مردم خواهش می کنم که بهداشت فردی را رعایت کرده و قرنطینه خانگی را جدی بگیرند.

وی افزود: سیر صعودی تا زمانی ادامه می یابد که مردم مسائل بهداشتی را رعایت نکنند و اگر خود مردم به این امر توجه داشته باشند، قطعا شاهد سیر نزولی خواهیم بود.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: در حال حاضر 840 نفر در بیمارستان های کامکار، فرقانی، امام رضا(ع)، علی ابن ابیطالب(ع) و شهید بهشتی بستری و طی 24 ساعت گذشته نیز 85 نفر با بهبودی کامل از این مراکز مرخص شده اند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، وی گفت: هیچ بیماری با مشخصه کرونا به بیمارستان شهدای نیروگاه مراجعه نکرده است و مادران باردار و دیگران می توانند به راحتی از خدمات این بیمارستان استفاده کنند.

وی اظهار کرد: به منظور کاهش بار مراجعات به اورژانس های بیمارستانی، 13 مرکز جامع خدمات سلامت در استان قم فعال شده که 16 ساعت در شبانه روز خدمات رسانی کرده و بیماران می توانند به جای مراجعه به اورژانس های بیمارستانی به این مراکز مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار