آباد:

شهرداری‌هاملزم‌به‌توانمندسازی‌زنان‌سرپرست‌خانواراند

تابناک: رئیس مجمع مشورتی بانوان شوراهای اسلامی کلان شهرها و مراکز استان‌‌ها گفت: شهرداری‌ها ملزم شده‌اند با همکاری بخش خصوصی نسبت به اجرای طرح‌های توانمندسازی زنان بدسرپرست و سرپرست خانوار اقدام کنند.
کد خبر: ۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳ 26 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر،‌ معصومه آباد شامگاه چهارشنبه در سومین مجمع مشورتی بانوان شورا‌‌های اسلامی کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌ها با بیان اینکه هر بار در این مجمع موضوعات مهم و معضلات شهرها که در بین تمام شهرها مشترک است مورد بحث قرار می‌گیرد،‌ اظهار داشت: رویکرد بسیاری از موضوعات مطرح شده در مجمع مشورتی بانوان با موضوع خانواده بوده و مصوبات خوبی را نیز در این جلسات داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به مشکلات زیاد زنان بدسرپرست و یا زنان سرپرست خانوار طرح حمایت از این بانوان مورد بحث قرار دادیم،‌ابراز داشت: در این راستا طرح جامع توانمند سازی زنان مبتنی بر آموزش با همکاری شهرداری و با همکاری سرمایه گذار بخش خصوصی مطرح شد و به تصویب رسید.

رئیس مجمع مشورتی بانوان شوراهای اسلامی کلان شهرها و مراکز استان‌‌ها با بیان اینکه طرح جامع توانمندسازی زنان در قالب بسته‌‌های حمایتی نیست و بیشتر هدف توانمند سازی خانم‌ها است،‌ ادامه داد: بانوان شرکت کننده در این طرح پس از توانمند شدن از چرخه خارج می‌شوند و افراد دیگری بجای آنها جایگزین می‌شوند.

وی با بیان اینکه طرح جامع توانمندسازی بانوان در حوزه‌های مختلف همچون کارگاه‌های تولید پوشاک، ‌کشاورزی، صنایع دستی و مونتاژ لوازم الکترونیکی اجرایی خواهد شد، افزود: این طرح بر اساس نیاز شهروندان در شهرهای مختلف پایه ریزی خواهد شد.

آباد اضافه کرد: در حال حاضر شهرداری‌ها ملزم شده‌اند که با همکاری بخش خصوصی نسبت به اجرای طرح‌های توانمندسازی زنان بدسرپرست و یا زنان سرپرست خانوار اقدام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار