درخشش دانش آموزان بندرعباسی درجشنواره نوجوان خوارزمی کشور

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس از درخشش دانش آموزان آموزشگاه تیزهوشان اسدپور در نخستین جشنواره نوجوان خوارزمی در مشهد مقدس خبرداد.
کد خبر: ۸۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷ 23 August 2015
به گزارش تابناک، سیدهادی حسینی در حاشیه مراسم استقبال از دانش آموزان ضمن تبریک این موفقیت گفت: جشنواره دانش‌آموزی نوجوان خوارزمی در راستای تلاش برای دستیابی به نظام آموزشی پویا به اجرا درمی‌آید.
 
وی با بیان اینکه کشف و رشد استعدادهای دانش‌آموزان وظیفه نظام آموزشی است، خاطرنشان کرد:دراصول و راهبردهای آموزش باید با تکیه بر خلاقیت و نوآوری رویکردهای متفاوتی را در پیش  گرفت و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد تا زمینه حضور بیشتر دانش آموزان در مسابقات و فعالیت‌های علمی وعملی نظیر جشنواره دانش‌آموزی نوجوان خوارزمی فراهم و پویایی آموزشی حاصل شود.
 
به گفته وی: قطعا برگزاری فعالیت های جنبی مکمل آموزشهای درسی است و جشنواره خوارزمی به عنوان یک عنصر اثرگذار تجلی علمی دانش آموزان در حیطه عملی است.
 
مدیرآموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس خاطر نشان کرد: برای اینکه بتوانیم درراستای اهداف سند تحول بنیادین تحول مبنایی را در نظام آموزشی داشته باشیم باید به مولفه های موثر در این زمینه توجه  بیشتری داشته باشیم که این جشنواره از مصادیق آن است و باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد.
 
حسینی در پایان گفت:مرحله کشوری نخستین جشنواره نوجوان خوارزمی از 27 تا 29 مرداد ماه با حضور 193 دانش آموز برتر از 32 استان کشور به میزبانی خراسان رضوی در قالب چهار رشته پژوهش علمی، مسابقات مهارتی آزمایشگاهی، دست سازه های کار و فناوری و مسابقه ادبی واژه ها برگزار شد که دانش آموزان محمد سرانجام ومهدی عندلیب از دبیرستان تیزهوشان اسدپور ناحیه دو بندرعباس درمسابقات مهارتی آزمایشگاهی رتبه دوم این دوره از مسابقات را کسب کردند
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار