زائر سرای هرمزگان در مشهد کلنگ زده شد+عکس

با حضور جمعی از مسئولین هرمزگان در مشهد، زائر سرای هرمزگان در این شهر کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۸۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 13 August 2015

به گزارش تابناک به نقل از جنوب ایران، کلنگ احداث زائر سرای ارزان قیمت در شهر مشهد به طور همزمان برای دو استان مرکزی و هرمزگان با حضور مسئولین این دو استان و نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی و در حضور آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید، استانداران این دو استان و نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی و شهردار و رئیس شورای شهر بندرعباس و برخی دیگر از مسئولین به زمین زده شد.
 
شهردار مشهد در این آئین نیز با ابزاز خرسندی از احداث این دو زائر سرا در مشهد، اظهار کرد:  احداث زائرسرای ارزان قیمت در شهر مشهد یک توفیق بزرگ برای شورای شهر و شهرداری مشهد است.
 
وی افزود: امروز در شهر مشهد شاهد احداث سه زائرسرای ارزان قیمت دیگر از استان‌های هرمزگان، مرکزی و صادقیه تهران بوده‌ایم که با همکاری و کمک شهرداری زمین و پروانه رایگان تقدیم استان‌ها شده و عملیات اجرایی بسیار از استان‌ها نیز آغاز شده است.
 
شهردار مشهد بیان داشت: امیدوارم این اقدام شروعی برای تربیت بیشتر آیندگان و تشویق بیش از پیش مردم برای زائران امام رضا (ع) باشد.
 
مرتضوی تصریح کرد: ما به دنبال بسترسازی برای حضور زائران در شهر مشهد هستیم و با همکاری خوبی که بین شورای چهارم و شهرداری مشهد انجام شده زمین و پروانه رایگان در اختیار استان‌ها قرار گرفته و حتی امسال شاهد افتتاح چند زائرسرا خواهیم بود.
 
شهردار مشهد خاطرنشان کرد: هدف ما از احداث زائرسراها این است که افرادی که از بضاعت مالی خوبی برخوردار نیستند با احداث این زائرسراها بتوانند با هزینه بسیار کمتری به شهر مشهد سفر کنند و دغدغه مالی برای مکان مناسب در شهر مشهد را نداشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار