طهماسبی خبر داد؛

بررسی 2500 شکایت مردمی در حوزه فناوری اطلاعات در مازندران

یداله طهماسبی مدیرکل ICT استان با ابراز اینکه از ابتدای سال جاری تا به پایان آذرماه، بالغ بر 2500 شکایت در سامانه 195 ثبت شد گفت: پس از ثبت شکایت در سامانه در کوتاهترین زمان ممکن موضوع بررسی و در دستور کار قرار گرفته و اقدامات لازم برای رفع مشکل بعمل می اید.
کد خبر: ۸۰۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶ 22 December 2019

به گزارش تابناک مازندران، یداله طهماسبی مدیرکل ICT استان از بررسی 2500 شکایت مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات طی 9 ماهه گذشته خبر داد .

بر اساس این گزارش، مدیرکل ICT استان با ابراز اینکه از ابتدای سال جاری تا به پایان آذرماه، بالغ بر 2500 شکایت در سامانه 195 ثبت شد گفت: پس از ثبت شکایت در سامانه در کوتاهترین زمان ممکن موضوع بررسی و در دستور کار قرار گرفته و اقدامات لازم برای رفع مشکل بعمل می اید.

بررسی 2500 شکایت مردمی در حوزه فناوری اطلاعات در مازندران
 

وی ادامه داد: بیشترین شکایات مطرح شده به ترتیب مربوط به شهرستان های بابل، ساری، آمل و قائمشهر بود که بر این اساس 46 درصد موارد مربوط به حوزه اینترنت، 28 درصد مربوط به حوزه تلفن ثابت، 22 درصد مربوط به حوزه تلفن همراه و مابقی شکایات به ترتیب مربوط به بخش های دفاتر پیشخوان، خدمات پستی، خدمات ارزش افزوده و تشعشعات بود.

بررسی 2500 شکایت مردمی در حوزه فناوری اطلاعات در مازندران
 

طهماسبی یادآور شد: همکاران بنده در مجموعه وزارت در استان و سایر دستگاهها و اپراتورها تابعه بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به موارد و مشکلات مشترکین در حوزه های مختلف ارتباطی و فناوری می باشند و مردم عزیز استان می توانند با مراجعه به سامانه 195 یا وب گاه اداره کل ICT استان به نشانی mazandaran.ict.gov.ir نسبت به ثبت نظرات، پیشنهادات و شکایات خود اقدام نمایند.

 

خبر:الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار