احمد همتی نماینده مجلس:

وحدت جامعه و همگرایی موضوعی که باید محوریت تریبون‌ها باشد

به گزارش تابناک سمنان: احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس بابیان اینکه رویکرد تخریبی برخی سخنرانی‌ها در کلان ضربه به کشور است، گفت: وحدت جامعه و همگرایی موضوعی که باید محوریت تریبون‌ها باشد.
کد خبر: ۸۰۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲ 30 November 2019

تصویر مرتبط

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه شامگاه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به میزبانی سالن غدیر استانداری سمنان بابیان اینکه رویکرد تخریبی برخی سخنرانی‌ها در کلان ضربه به کشور است، ابراز داشت: گاهی روی منبرها و پشت تریبون‌ها کشور مباحثی مطرح و در جامعه، چیز دیگر عنوان می‌شود و این امر گسست ایجاد کرده و باعث خواهد شد تا حوزه‌های علمیه و جامعه ضعیف شوند.

وی بابیان اینکه سخنان در پشت تریبون‌ها نباید منجر تخریب نظام اسلامی شود، ابراز داشت: معتقدیم سخنرانی‌های پشت تریبون باید با واقعیت جامعه منطبق و محلی برای ایجاد وحدت بین گروه‌های مختلف باشد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس بابیان اینکه وحدت جامعه و همگرایی موضوعی که باید محوریت تریبون‌ها باشد، افزود: باید بین ‌تریبون داری و مملکت‌داری ارتباط منطقی ایجاد شود و بدانیم که کارشناسان فرهنگی با سیاست‌گذاران فرهنگی تفاوت دارند و باید هریک، نقش خود را به‌درستی ایفا کنند.

همتی بابیان اینکه باید سمت‌وسوی حوزه‌های علمیه ازنظر آزادی اندیشه و آزادی بیان و ارتباط با علوم جدید تبیین شود، تصریح کرد: باید به بسترهای فرهنگی توجه بیشتری صورت گیرد زیرا همه فرهنگ‌ها ختم به تقوا می‌شود و برای تقواپیشگی باید بسترها و شاخص‌ها ایجاد شوند.

وی بابیان اینکه اختلاف نظرات با گفتگو قابل‌حل هستند، افزود: امروز می‌بایست از نقدهای غیرمنصفانه و دور از واقعیت فاصله گرفت و به‌جای آن همفکری و گفتگو جایگزین باشد و از سوی دیگر نیز بین دانش آموزان انگیزه دین باوری ایجاد شود تا اثر بخشی فرهنگی بیشتری را در سطح جامعه شاهد باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار