خلخال سفیدپوش شد

کد خبر: ۷۹۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 16 November 2019
خلخال سفیدپوش شد

اردبیل _ ایرنا _ بارش برف در بیست و پنجمین روز از دومین ماه پاییز خلخال و مناطق تابعه این شهرستان را سفیدپوش کرده و موجب کندی تردد خودروها در راه‌های ارتباطی منطقه شد.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از ادامه بارش برف همراه با کولاک در جاده‌های ارتباطی این شهرستان با استان گیلان خبر داد و گفت: برف هم‌اکنون سطح گردنه‌های برف‌گیر منطقه را سفیدپوش کرده است.

معروف خسروی اظهارکرد: راه‌های برف‌گیر خلخال - اسالم و پونل با تلاش راهداران این اداره برف‌روبی و نمک‌پاشی شده است.

وی با اشاره به ادامه بارش برف همراه با کولاک ، یخ‌بندان سطح جاده در برخی از نقاط و همچنین محدودیت دید ناشی از وجود مه غلیظ و بارش برف به رانندگان توصیه کرد قبل از حرکت به سمت گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال - اسالم و پونل و سایر گردنه‌های برف‌گیر شهرستان خودرو خود را به تجهیزات ایمنی زمستانی از جمله زنجیرچرخ تجهیز و قبل از حرکت از آخرین وضعیت راه‌ها از طریق مرکز اطلاع‌رسانی راه‌ها باخبر شوند.

او گفت: ارتفاع برف در گردنه الماس به بیش از ۱۰ سانتیمتر رسیده و بارش برف و کولاک در جاده خلخال - اسالم همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره هواشناسی خلخال نیز گفت: ناپایداری هوا تا سه‌شنبه هفته جاری ادامه داشته و پس از صاف شدن آسمان دمای هوا به شدت کاهش یافته و این وضعیت تا پایان هفته استمرار خواهد داشت.

فرامرز فرض‌الله‌پور افزود: حداقل دمای امروز شنبه شهر خلخال به ۳ درجه زیر صفر رسید که در مقایسه با سردترین زمان روز گذشته یک درجه گرم‌تر و نسبت به گرم‌ترین زمان روز قبل ۴ درجه کاهش یافته است.

خلخال در جنوب اردبیل از شهرستان‌های سردسیر کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار