دسیسه زنانه 17 زن و مرد را بدبخت کرد / در ساوجبلاغ رخ داد

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری کلاهبردار حرفه ای خانم در البرز خبر داد و گفت: متهم به 17 فقره کلاهبرداری به ارزش 25 میلیارد ریال اعتراف کرد.
کد خبر: ۷۸۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ 17 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمد نادربیگی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری از دادسرای عمومی و انقلاب ساوجبلاغ مبنی بر اینکه خانمی با جلب اعتماد اقدام به ایجاد صندوق قرعه کشی محلی کرده و پس از دریافت مبالغ هنگفت از مالباختگان متواری شده، موضوع در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه متهم حوالی گرمدره شدند و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند. متهم در تحقیقات تکمیلی با  مشاهده مستندات به 17 فقره کلاهبرداری به ارزش 25 میلیارد ریال اقرار کرد.

نادربیگی در پایان در رابطه با شیوه و روش این کلاهبردار حرفه ای اظهار کرد: متهم ابتدا با جلب اعتماد مالباختگان با ایجاد صندوق های قرعه کشی خانگی با مبالغ بالا، مبالغ هنگفتی از آن ها دریافت می کرد و متواری می شد. پرونده پس از تکمیل به همراه متهم به دادسرا ارسال شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار