اقدام ارزشمند شهردار جدید شهر جدید هشتگرد

آغاز نخستین روزکاری با کسب اجازه از خانواده معظم شهدا

شهردار جدید شهر جدید هشتگرد نخستین روز کاری خود پس از انتصاب به این سمت را با دیدار با خانواده شهدا آغاز کرد.
کد خبر: ۷۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ 16 August 2015

به گزارش تابناک – البرز: سید مسعود بزرگ زاده سکاندار جدید شهرداری شهرداری شهر جدید هشتگرد نخستین روز کاری خود را با یاد و نام و ذکر شهدا و مدد گرفتن از ایشان و سید و سالار شهدا حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) آغاز و دیدار با خانواده معظم شهدا را افتخاری برای خود و سایر مسئولین توصیف کرد.
وی در حاشیه این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: خانواده شهدای عزیز این خاک گرانبها که با اهدای جوانان خود، انقلاب و نظام را بیمه کردند با کمترین توقع و به دور از هر مسئله حاشیه ای روزگار می گذرانند و اکنون نوبت ماست که به وظیفه خود در قبال ایشان عمل کنیم.
این مسئول افزود: به همین جهت بنده تصمیم گرفتم اولین روز کاری را با توسل به شهدای ایران اسلامی و باکسب اجازه از خانواده معظم شهدا آغاز کنم.
بزرگ زاده ضمن ادای با احترام به مقام شامخ شهدا بر آثار پربرکت خون گرانبهای آنان در عزت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید و خاطرنشان کرد: این خانواده ها سرمایه های معنوی شهر و کشور هستند و دلجویی از ایشان وظیفه تک تک ما است.
شهردار شهر جدید هشتگرد ضمن قدردانی از صبر و استقامت مادران شهداء نیز گفت: اجر مادران شهید در درگاه خداوند کمتر از اجر شهدایی که برای دفاع از اسلام و انقلاب جان خود را نثار کردند نیست.
لازم به ذکر است خانواده گرامی شهید پیرمرادی، خانواده عزیز شهید ابراهیمی و مادر بزرگوار شهید کشاورز که ساکن شهر جدید هشتگرد هستند پذیرای مدیریت شهری در اولین روز کاری بزرگ زاده به عنوان شهردار این شهر بودند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار