مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین راهکارهای پیشنهادی بنیاد در عمل به بیانیه گام دوم انقلاب جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تشریح کرد

غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری بعد از گذشت 40 سال از انقلاب و در سن بلوغ فکری این نهضت با مهندسی فرمایشات خود نقشی راهبردی از آینده نهضت اسلامی را ارایه کردند
کد خبر: ۷۵۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ 30 June 2019

توسط مدیرکل بنیاد قزوین و جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، راهکارهای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، تشریح شد 

 
 
 
 
   
   
 

 .

 .
وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب در این بیانیه تاکید کردند که جوانان باید مسوولیت‌ها را در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین‌المللی برعهده بگیرند و در توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنند.
این مسوول گفت: در این بیانیه به دوری از ناامیدی، جهاد برای ساختن کشور، حراست از ارزش‌های انقلاب، تلاش برای گسترش عدل و داد، باور به رفع مشکلات با تکیه بر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود کشور و پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و عمل به آن تاکید شده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: همه‌ی مسوولان و آحاد جامعه بایستی پایبند اجرای بیانیه گام دوم انقلاب باشند تا بتوانیم در آینده شاهد رشد روزافزون کشور در عرصه‌های محتلف و کاهش مشکلات باشیم.
وی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین راهکارهای مختلفی در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب دارد که از جمله آنها شناساندن و ترویج سبک زندگی شهدا در مقابل سبک زندگی غرب که زیان‌های جبران‌ناپذیر اخلاقی، اقتصادی، دینی و سیاسی به کشور و ملت تحمیل کرده است، با استفاده از همه‌ی امکانات، جهت پرورش نهال امید و شکستن محاصره‌ی تبلیغاتی دشمنان در خصوص ایجاد ترس و ناامیدی در کشور می‌باشد.
حقایق‌پور افزود: واگذاری پست‌های مدیریتی، به جوانان و نخبگان شاهد و ایثارگر و استفاده از ظرفیت‌های آنان برای اداره کشور، تبیین اندیشه بزرگ حضرت امام خمینی(س) در رابطه با فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و ادامه دادن راه شهدا در تسلیم ناپذیری، صیانت و پاسداری از انقلاب در مقابل دولت‌های متکبر و مستکبر و تبیین این راه برای جوانان از دیگر راهکارهای بنیاد است.
وی با اشاره به اهمیت ایثار اجتماعی گفت: تبیین این نوع ایثار در حوادث طبیعی، کمبودهای اجتماعی و غیره به عنوان نیاز امروز جامعه، راهکاری پر اهمیت در گره‌گشایی بسیاری از مشکلات موجود است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه علم و دانش آشکارترین وسیله عزت و قدرت یک کشور است، افزود: حمایت از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر و توانمندسازی آنان جهت پیشرفت علم، فناوری و دانش، از راهکارهای دیگر تحقق انتظارات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب می‌باشد.
این مسوول ترویج شعور معنوی و وجدان اخلاقی با رجوع به سیره شهیدان و وصایای آنان، استفاده از تجربیات مدیریت جهادی فرماندهان شهید و جانباز در دوران دفاع مقدس برای مدیریت جنگ نابرابر اقتصادی امروز و برگزاری مستمر و مداوم یادواره‌ها و مراسم شهدا، با حضور فرماندهان و جانبازان دوران جنگ، جهت شناخت درست گذشته و جلوگیری از تحریف و دروغ‌پردازی دشمنان انقلاب را از جمله این راهکارها برشمرد.
حقایق‌پور گفت: حمایت از کارآفرینان شاهد و ایثارگر جهت ارتقای بخش تولید داخلی و اقتصاد ملی، ایجاد اشتغال و حل مشکل بیکاری و تهیه و تولید آثار فرهنگی، ترویجی و هنری از زندگی شهدا در مقابل سیاست‌های تبلیغی و رسانه‌ای دشمنان از راهکارهای دیگر بنیاد برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب است
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار