برگزاری یادواره شهدای ارتش در خراسان رضوی

فرمانده لشگر ۷۷ ثامن‌الائمه(ع) گفت: با شناسایی خانواده‌های شهدای ارتش به‌زودی یادواره شهدای لشگر۷۷ پیروز ثامن الائمه(ع) در سطح استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 12 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی امیر سرتیپ دوم رضا آذریان در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: آن چه امروز در خبرگزاری‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، انتشار اخبار صحیح و کاربردی است و این اصل، رسالت ارزشمندی است که خبرنگاران بردوش دارند و باید اخبار را دقیق و سریع به جامعه منتقل کنند.

وی افزود: سال گذشته جلد ششم کتاب شهدای لشگر 77 خراسان به مناسبت دهه فجر جهت آشنایی شهروندان با شهدای ارتش به چاپ رسید که در این کتاب بیش از 5 هزار شهید معرفی شده‌اند.

فرمانده لشگر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در حال رصد خانواده‌های شهدا هستیم و در تمامی شهرستان‌های استان یادواره شهدای لشگر77 پیروز ثامن الائمه(ع) را برگزار می‌کنیم و سال گذشته به خانواده‌هایی سرکشی کردیم که بنیاد شهید تاکنون به این خانواده‌ها سرنزده‌ است .

امیر آذریان گفت: امنتیتی که امروز در کشور داریم به برکت خون شهدا است، چرا که شهدا برای جناح چپ و راست به میدان نرفتند، بلکه برای حفظ نظام و اسلام به میدان رفتند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حيدري احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
لطفا عكس شهداي درجه دار لشكر 77 را هم در سايت بزاريد.فرزند شهيد استوار يكم علي اصغر حيدري فرزند حسين
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار