آتش درکارگاه تولیدی لباس

مدیر عامل آتشنشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز گذشته یک کارگاه تولید لباسهای بیمارستانی در منطقه 'حصارحاج شمسعلی' شهر همدان آتش گرفت.
کد خبر: ۷۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴ 11 August 2015
مدیر عامل آتشنشانی و خدمات ایمنی همدان گفت:یک کارگاه تولید لباسهای بیمارستانی در منطقه 'حصارحاج شمسعلی' شهر همدان آتش گرفت.

 به گزارش ایرنا؛مسعوددهبانی در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از تماس یکی از شهروندان و ارائه گزارش یک فقره آتش سوزی در منطقه حاج شمسعلی آتشنشانان مستقر در ایستگاه مرکزی و شهید مسلم خانی در کمتر از دو دقیقه در محل حاضر شدند.

وی اضافه کرد: طبق مستندات یک کارگاه تولید لباسهای بیمارستانی دچاز آتش سوزی شده که تاکنون علت بروز آتش مشخص نشده و همچنان در حال بررسی است.

وی گفت: هشت مامور آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که یکی از انها در حین انجام ماموریت از ناحیه پا مجروح شده و به مرکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: همچنین شامگاه یکشنبه یک سوله در شهر همدان دچار آتش سوزی شد که با حضور به موقع آتش نشانان از بروز خسارت بیشتر جلوگیری شد.

دهبانی توضیح داد: در این سوله فردی که در حل جوشکاری بود به همراه یک رنگرز در حال فعالیت بودند که براده ناشی از جوشکاری به داخل سطل رنگ پرتاب شده و این امر موجب بروز آتش سوزی می شود.

بیش از 700 عملیات امداد و نجات و مهار آتش در سه ماهه نخست امسال توسط آتشنشانان شهر همدان انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار