رونمایی از سامانه‌مراقبت و رهگیری هوایی و دریایی در اصفهان

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران اصفهان، ضمن افتتاح مرکز توسعه فناوری‌های اپتو الکترونیکی، ۱۰ سامانه فوق پیشرفته مراقبت، شناسایی و رهگیری هوایی و دریایی را رونمایی کرد.
کد خبر: ۷۵۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ 12 June 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی در مراسم رونمایی ۱۰ سامانه فوق پیشرفته الکترواپتیکی مراقبت، شناسایی و رهگیری هوایی و دریایی در اصفهان گفت: این سامانه‌ها به دست دانشمندان شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران طراحی و ساخته شده است که علاوه بر افزایش قدرت بازدارندگی، امکان مقابله مؤثر با انواع تهدید را نیز فراهم می‌کند.
وزیر دفاع خاطرنشان کرد: فناوری این سامانه‌ها در سطح استانداردهای بین المللی است و با سامانه‌های مشابه خارجی برابری می‌کند.

وی در بازدید از صنایع دفاعی مستقر در اصفهان با اشاره به اهمیت جایگاه، مأموریت و مسئولیت خطیر صنایع الکترونیک و الکترواپتیک صا ایران در توانمند سازی قدرت رزم نیروهای مسلح گفت: در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه‌های تکنولوژی و فناوری بومی در این صنعت بوده‌ایم و صنایعالکترواپتیک اصفهان توانسته است رضایت خاطر نیروهای مسلح را در تأمین نیازمندی‌های دفاعی مرتفع سازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار