فریب مدارس اسکیت فاقد مجوز و غیراستاندارد را نخورید

مهدی مجیدی بابیان اینکه خانواده‌ها فریب مدارس اسکیت فاقد مجوز و غیراستاندارد را نخورند، بیان کرد: متأسفانه در حال حاضر با رشد کلاس‌های غیرمجاز اسکیت در شهر همدان مواجه هستیم که بازرسی اداره کل و هیئت اسکیت با این کلاس‌ها برخورد قانونی انجام می‌دهند و خانواده‌ها نیز باید از هیئت اسکیت استان کلاس‌های دارای مجوز را درخواست کنند.
کد خبر: ۷۴۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ 26 May 2019
رئیس هیئت اسکیت استان همدان از آغاز فعالیت مدارس اسکیت استان همدان خبر داد و گفت: متأسفانه در حال حاضر با رشد کلاس‌های غیرمجاز اسکیت در شهر همدان مواجه هستیم.

به گزارش مهر، مجیدی با اشاره به فعالیت مدارس تابستانی اسکیت اظهار داشت: این کلاس‌ها در سطوح مقدماتی و تخصصی با استفاده از مربیان کارآمد و دارای مدارک فدراسیون برگزار می‌شود.

وی افزود: کلاس‌هایی که خارج از نظارت هیئت اسکیت استان همدان تشکیل شود غیرمجاز بوده و برابر ضوابط اداره کل ورزش و جوانان با این کلاس‌ها برخورد می‌کنیم.

رئیس هیئت اسکیت استان همدان با اشاره به ایجاد کلاس‌های ویژه نیز گفت: کلاس‌های ویژه مادران و دختران را نیز از چندی قبل تشکیل داده‌ایم که در تابستان ۹۸ نیز این کلاس‌ها با برنامه‌ریزی بهتری ادامه خواهد داشت.

مجیدی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها برای شرکت فرزندانشان در کلاس‌های تابستان اسکیت باید به خانه اسکیت واقع در شهرک شهید بهشتی همدان مراجعه کنند.

وی بابیان اینکه خانواده‌ها فریب مدارس اسکیت فاقد مجوز و غیراستاندارد را نخورند، بیان کرد: متأسفانه در حال حاضر با رشد کلاس‌های غیرمجاز اسکیت در شهر همدان مواجه هستیم که بازرسی اداره کل و هیئت اسکیت با این کلاس‌ها برخورد قانونی انجام می‌دهند و خانواده‌ها نیز باید از هیئت اسکیت استان کلاس‌های دارای مجوز را درخواست کنند.

رئیس هیئت اسکیت استان همدان عنوان کرد: همچنین خانواده‌ها برای خرید اسکیت استاندارد می‌توانند از مربیان هیئت کمک بگیرند تا در آینده دچار مشکل نشود و آسیبی به فرزندان آن‌ها وارد نشود کما اینکه آماده‌ایم هرگونه همکاری در این زمینه را انجام دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار