شهردار قم:

برای فعالیت‌های سیاسی به قم نیامده‌ام/شهرداری 15 هزار میلیارد ریال بدهکار است

به دنبال شغل و برای فعالیت‌های سیاسی به شهر قم نیامده‌ام ، انگیزه‌ای معنوی مرا به قم آورده است. شهرداری در حال حاضر 1500 میلیارد تومان بدهی دارد که هر روز سودی نیز به آن افزوده می‌شود که در حال حاضر زمینه برای پرداخت 5 هزار میلیارد ریال از این بدهی فراهم شده است.
کد خبر: ۷۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵ 10 August 2015
به گزارش تابناک قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد یکشنبه شب در دیدار صمیمی با اصحاب رسانه استان قم که در سالن همایش شهرداری قم برگزار شدف خبرنگاری را یک علم، فن و هنر بزرگ و ارزشمند توصیف کرد و اظهار اشت: بدون شک هر کسی در جامعه شایستگی و توانایی انجام کار خبرنگاری و قرار گرفتن در این جایگاه بسیار مهم را ندارد.

شهردار قم با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای خود در شهر اصفهان، گفت: خبرنگاری حرفه مقدسی است و باید منزلت این حرفه را دانست تا بتوان از این سرمایه بزرگ حفظ و حراست شود.

وی با بیان اینکه خبرنگار باید جامعه را به همه خطرات آشنا کند افزود: خبرنگار باید صبور باشد. صبر بر طاعت، صبر بر معصیت و صبر بر مصیبت انواع صبر است که مورد آخر باید بیشتر مد نظر خبرنگاران قرار گیرد.

سقائیان نژاد بیان داشت: رسانه در توسعه فرهنگی و اقتصادی جامعه تأثیر زیادی دارد و رسانه در حقیقت، حلقه اصلی توسعه پایدار در جامعه است و اینجاست که جامعه اصحاب قلم می‌تواند تحول ایجاد کند.

وی از رسانه‌ها به عنوان آینه‌های جامعه اسلامی یاد کرد و ادامه داد: بنده از نقد نگران نبوده اما انتظار دارم نقد اصحاب رسانه برای تعالی و پویایی شهر باشد؛ شهرداری‌ها دارای بودجه، نیرو و وظایف بسیاری در عرصه‌های مختلف هستند به همین علت اصحاب رسانه باید روزانه نسبت به این مجموعه نقد و تمجید داشته باشد.

شهردار قم با اذعان به فقدان یک طرح استراتژیک و نقشه راه مشخص و دقیق در حوزه مدیریت شهری قم، افزود:در برنامه ریزی‌های خود برای شهرداری قم چند ماه ابتدایی را برای شناسایی شهر و ظرفیت‌های موجود در نظر گرفته‌ام.

وی با بیان اینکه شهرداری در حال حاضر 1500 میلیارد تومان بدهی دارد که هر روز سودی نیز به آن افزوده می‌شود تصریح کرد: با رایزنی های انجام شده با مجلس شورای اسلامی و همچنین علما و بزرگان شهر قم در حال حاضر زمینه برای پرداخت 5 هزار میلیارد ریال از این بدهی فراهم شده است.

شهردار قم با بیان اینکه به دنبال شغل و برای فعالیت‌های سیاسی به شهر قم نیامده‌ام خاطرنشان کرد: انگیزه‌ای معنوی مرا به قم آورده است و از حضرت معصومه (س) درخواست دارم من را در این سمت یاری کند تا خدمتگزار مردم باشم.

وی با بیان اینکه پیشنهادات پست‌های بالاتر در شهر قم، مشهد و وزارت خارجه به بنده ارائه شده بود اضافه کرد: بنده با اعتقاد به شهر قم آمده و طی دو روز به عنوان شهردار قم انتخاب شده‌ام در صورتی که همزمان با این انتخاب شهرداری مشهد به بنده پیشنهاد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار