بهره‌وری تولید در گرو توسعه شهرک های کشاورزی کرج

مدیر جهادکشاورزی شهرستان کرج گفت: حمایت از رونق اشتغال و افزایش بهره‌ وری عوامل تولید با توسعه شهرک‌ های کشاورزی امکان‌ پذیر است.
کد خبر: ۷۳۹۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ 28 April 2019

عبدالرضا روشن‌ نژاد حمایت از ایجاد شهرک‌ های کشاورزی و تأمین زیرساخت‌ های لازم برای توسعه و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی را گام مؤثری برای ارتقاء تولید در این بخش و در راستای حمایت از تولید داخلی دانست و گفت: در حال حاضر بستر لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در توسعه شهرک‌های کشاورزی به خوبی فراهم  شده است. 
وی بهره‌ وری عوامل تولید، صرفه‌ جویی در مصرف آب، خود اتکایی و افزایش صادرات در بخش کشاورزی را از جمله سیاست‌ های وزارت جهاد کشاورزی برای ایجاد شهرک‌ های کشاورزی عنوان کرد و افزود: تسهیل و تسریع در فرآیند صدور مجوز تأسیس و پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران برای تأسیس شهرک‌ های کشاورزی به ویژه در توسعه کشت‌ های متراکم با انتقال کشت محصولات از فضای باز به گلخانه و ایجاد شهرک‌ های گلخانه‌‌ای، از اولویت‌ های کاری جهاد کشاورزی بوده و در راستای تحقق اهداف وزارت متبوع برای بهره گیری از ظرفیت‌ های شهرستان در این حوزه همه توان و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت. 
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج اظهار داشت: متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط در صورت دارا بودن مدارک مثبته می‌ توانند با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان از مشاوره کارشناسان مربوطه در این زمینه بهره مند شوند. 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
عبدالحمید معرف زاده
|
United Kingdom
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
باسلام مایلم در ایجاد گلخانه دذ کرج مشارکت کنم. علاقمندم اطلاعات بیشتری در خضوض شهرکهای کشاورزی در کرج دریافت کنم. همچنین دوست دارم ار محل و آدرس این شهرکها مطلع شوم.باتشکر دکتر معرف زاده
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار