استاندار قم مطرح کرد:

ضرورت رعايت اصل بي طرفي و اطلاع رساني شفاف در مطبوعات

اصل بي طرفي و اطلاع رساني شفاف از جمله مسائل مهمي است كه مي بايستي بيش از پيش در حرفه رسانه اي رعايت شود. مهمترين سرمايه ي نظام اسلامي و رسانه ها همين اعتماد مردم است كه رسانه ها بايد با ارائه ي مطالب صحيح در حفظ آن بكوشند.
کد خبر: ۷۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 08 August 2015
به گزارش تابناک قم،‌ سید مهدی صادقی در مراسم تکریم از خبرنگاران که در تالار معصومه فرمانداری قم برگزار شد،طي سخناني از تلاش هاي اصحاب رسانه در انعكاس اخبار رويدادهاي استان قم قدرداني كرد.

استاندار قم با اشاره به مسائل و دغدغه هاي مطرح شده از جانب خبرنگاران و مسئولان خبرگزاري ها و مطبوعات در نشست امروز، اهتمام مسئولين در راستاي انجام وظايف قانوني و رفع دغدغه هاي اين قشر تايثرگذار را ضروري دانست و افزود: اميدواريم با جديت همه ي مجموعه هاي استاني خصوصا اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم شاهد ترقي منزلت و جايگاه خبرنگاران در همه ي زمينه ها باشيم.

وي در ادامه مسئوليت مطبوعات و رسانه ها در انعكاس اخبار و تحليل شرايط كشور را مورد توجه قرار داد و افزود: اصل بي طرفي و اطلاع رساني شفاف از جمله مسائل مهمي است كه مي بايستي بيش از پيش در حرفه رسانه اي رعايت شود.

نماينده عالي دولت در استان با بيان اينكه خبرنگاران از طرق مختلف به اخبار استان دسترسي پيدا مي كنند، جب اعتماد عمومي از طريق انجام اخلاق رسانه اي را ضروري دانست و تصريح كرد: مهمترين سرمايه ي نظام اسلامي و رسانه ها همين اعتماد مردم است كه رسانه ها بايد با ارائه ي مطالب صحيح در حفظ آن بكوشند.

صادقي همچنين حفظ حريم خصوصي و حرمت افراد را از ديگر اصول مهم حرفه خبرنگاري عنوان و خاطرنشان كرد: عدم ورود به حواشي غيرضروري از جمله مواردي است كه بايد به آنها توجه شود.

استاندار قم قلم خبرنگاران را مقدس و وظيفه ي ايشان را بسيار خطير دانست و افزود: بر اساس فرمايش حضرت امام خميني(ره) مي بايستي خود را در محضر خداوند بدانيم و جز براي رضاي پروردگار كار نكنيم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار