سیب و پرتقال مورد نیاز عید تامین شده است

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل سازمان جهادکشاوزی چهارمحال و بختیاری گفت: حمل و ذخیره سازی 100 درصد سیب و 80 درصد پرتقال سهمیه مورد نیاز استان برای شب عید تأمین شده است و مابقی تا اواخر بهمن ماه تأمین و ذخیره سازی می‌شود.
کد خبر: ۷۱۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 13 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط‌عمومی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری، ذبیح‌الله غریب در خصوص تأمین میوه شب عید گفت: حمل و ذخیره سازی 100 درصد سیب و 80 درصد پرتقال سهمیه مورد نیاز استان  برای شب عید تأمین شده است و مابقی تا اواخر بهمن ماه تأمین و ذخیره‌سازی می‌شود.
مدیرکل سازمان جهادکشاوزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید شرکت‌ها و افرادی که در این زنجیره مشغول به فعالیت هستند، محافظ و حامی تولید و مردم باشند و این مهم را در راس امور خود قرار دهند.
وی بیان کرد: وزارت جهادکشاورزی با مشقات فراوانی روبرو است که با تلاش فراوان و با هدف رضایت مردم، محصولات استراتژیک و نهاده‌ها را تامین می‌کند و اگر کسی در این تشکیلات فقط دنبال منافع شخصی باشد، باعث می‌شود تلاش این حوزه دیده نشود.
غریب تأکید کرد: بازرسی دوره‌ای از تأمین میوه‌های مورد نظر انجام و در مورد کیفیت، وزن و سایر ویژگی میوه‌ها دستورالعملی وجود دارد که بر طبق آن انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار