نصب۳۱۸ هزار و ۴۵۰ علمک گاز در استان

سعید احمدی تنها با بیان اینکه ۳۱۸ هزار و ۴۵۰ علمک گاز در استان همدان نصب شده است، تصریح کرد: ۹۶۱ کیلومتر خطوط انتقال گاز و ۹۱۴۸ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در استان اجرا شده است.
کد خبر: ۷۰۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ 26 January 2019
معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان همدان با تأکید براینکه همدان اولین استان سبز کشور است، گفت: ۹۹.۹ درصد از خانوار‌های شهری و روستایی همدان گاز دار هستند.

به گزارش ایسنا، احمدی تنها اظهارکرد: با گازدار شدن همه شهر‌های استان و تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار تا پایان آذرامسال ۶۳۲ هزار و ۹۱۷ خانوار استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارهستند.

وی با بیان اینکه ۳۱۸ هزار و ۴۵۰ علمک گاز در استان همدان نصب شده است، تصریح کرد: ۹۶۱ کیلومتر خطوط انتقال گاز و ۹۱۴۸ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در استان اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۶۰۴ هزار و ۵۸۶ مشترک در استان از گاز طبیعی استفاده می‌کنند که از این تعداد ۵۶۱ هزار و ۸۸۶ مشترک خانگی، ۴۰ هزار و ۱۳۰ مشترک تجاری و عمومی، ۲۵۲۱ مشترک صنعتی و کشاورزی، ۴ نیروگاه و ۴۴ جایگاه CNG فعال است.

احمدی تنها با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۲۹ کیلومتر شبکه تعذیه و توزیع در استان همدان اجرا شده است، افزود: همچنین ۳۹۱۱ انشعاب نصب شده و ۱۳ هزار و ۷۵ اشتراک پذیرش شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال ۱۴ هزار و ۳۷۸ خانوار تحت پوشش استفاده از گاز طبیعی قرار گرفته اند و ۲۴۸۰ میلیون متر مکعب گاز گاز در استان همدان مصرف شده است.

وی از گازرسانی به ۱۶۲ واحد صنعتی و کشاورزی در سالجاری خبرداد و افزود: همچنین در سالجاری ۱۴ روستا در استان همدان گازدار شده‌اند.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان همدان یادآور شد: با توجه به اتمام گازرسانی به تمامی روستا‌های استان همدان اجرای شبکه پرکنده، گازرسانی به واحد‌های تولیدی، ضصنعتی و کشاورزی و افزایش گاز به نیروگاه از اهم فعالیت‌های شرکت گاز در استان همدان خواهد بود.

احمدی تنها ادامه داد: همچنین در راستای ارتقای کیفی خدمات با راه‌اندازی سامانه سامگ و تحویل کامل این نرم افزار خدمات قابل ارائه دردفاتر پیشخوان دولت به ۱۰۰ درصد خواهد رسید و با راه‌اندازی سامانه CRM در سالجاری تمامی مشترکین گاز طبیعی می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی شرکت اعم از سامانه ارتباط با مشترکین به آدرس crm.nigc-hm.ir، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۱۱، سامانه تلفن گویا ۳۸۲۸۲۰۱۱ خدمات غیرحضوری را دریافت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار