شهردار اردبیل خبر داد:

افتتاح 300 میلیارد ريال پروژه عمرانی در دهه فجر

شهردار اردبیل از افتتاح پروژه‌های شهرداری اردبیل به ارزش 300 میلیارد ريال در دهه فجر سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۶۹۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ 04 January 2019
به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان اظهار کرد: در اجرای پروژه‌های عمرانی محدودیت مالی برای شهرداری اردبیل بی‌معناست و ما اولویت اساسی را در اجرای کارها و فعالیت‌ها بر ارتقای سیمای شهری قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در 40 سالگی انقلاب و در جشن‌های ایام دهه فجر سالجاری پروژه‌هایی از قبیل توسعه شورابیل، ایستگاه‌های آتش‌نشانی و ساماندهی آرامستان‌ها افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: پروژه گذرگاه فرهنگی و هنری عالی‌قاپو، اعمال تخفیف 30 درصدی در پروانه‌های ساخت و ساز طبق سال‌های گذشته، پخش 40 سرود انقلاب از 40 مسجد شهر اردبیل، اجرای تئاتر‌های متنوع با محتوای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در نظام جمهوری اسلامی و برگزاری جشن انقلاب در سالن رضازاده جزو این برنامه‌هاست.
 
شهردار اردبیل به تقارن ایام فاطمیه با ایام بزرگداشت 40 سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: ما در نظر داریم تا برنامه‌های خود را با محتوای ملی و مذهبی در این ایام برگزار کنیم و در صورت فراهم شدن تمهیدات لازم شاهد برگزاری جشن بزرگ انقلاب در اردبیل خواهیم بود.

لطف‌اللهیان حضور هنرمندان ملی و استانی را در اردبیل همزمان با ایام‌الله دهه فجر یادآور شد و بیان کرد: مستندسازی دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی با عنوان 40 سال توسعه شهری در اردبیل را نیز در دستور کار قرار دادیم.

وی همچنین از برپایی جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در پیاده‌راه‌ها خبر داد و افزود: آذین‌بندی و چراغانی مسیرهای شهری، ایجاد انضباط شهری در مسیرهای راهپیمائی و برگزاری شب شعر و خاطره از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده شهرداری برای این ایام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار