سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به آذربایجان شرقی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از سفر اعضای این کمیسیون به آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸ 28 July 2015

محمد اسماعیل سعیدی گفت: در راستای انجام وظایف نظارتی، اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس فردا (چهارشنبه) به تبریز سفر می کنند. پیش از این اعضای این کمیسیون به استان های دیگر سفر کرده اند.

وی در خصوص برنامه های این کمیسیون در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: برگزاری جلسات مختلف با سرمایه گذاران و کارآفرینان، دیدار با نمایندگان کارگران، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جلسه با مدیران دستگاه های حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد و دیدار با مسئولان دستگاه های مرتبط با فعالیت کمیسیون اجتماعی همچون بیمه ها و بازدید از کمپ های ترک اعتیاد و برخی بیمارستان ها مهمترین برنامه های کمیسیون اجتماعی در این سفر است.

این نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه با مسئولان تشکل های مردم نهاد فعال در بخش اجتماعی، خبر داد و گفت: باتوجه به عملکرد مناسب تشکل های مردم نهاد مانند موسسه خیریه نوبر در جمع آوری تکدی گران و کودکان خیابانی، در این دیدار از تجربه های موفقیت آمیز مسئولان این تشکل ها برای رفع ناهنجاری های دیگر شهرهای کشور استفاده خواهد شد.

سعیدی تأکید کرد: در این سفر به مشکلات مردم، ادارات و سازمان ها رسیدگی می شود و مطمئنأ از طریق مجلس برای رفع موانع و مشکلات اساسی اقدام خواهد شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار