«سلطان عشق» یک نمایش عاشورایی است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر از اجرای نمایش آئینی «سلطان عشق» به مناسبت فرارسیدن ۲۸ صفر سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۶۷۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ 07 November 2018
غلامرضا جمالی‌زاده از اجرای نمایش آئینی «سلطان عشق» به مناسبت فرارسیدن ۲۸ صفر سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

به گزارش ایکنا، جمالی‌زاده در جمع خبرنگاران افزود: این نمایش آئینی با حضور هنرمندان ملایری به نویسندگی مجید نورمحمدی و کارگردانی شیرین حبیبیان به مدت ۵ شب در سالن الغدیر ملایر اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایش، اثری آئینی- عاشورایی است که در سالیان قبل تحت عنوان «یک بیابان بی‌کسی» برای ۴ سال متوالی در ملایر به صورت با شکوه و با تماشاچی زیاد اجرا شده و سال قبل نیز در تداوم آن با اعمال تغییراتی در عنوان، متن نمایش، بازیگران و سایر عوامل با اجرا‌هایی در ملایر، سامن و جوکار مورد استقبال چشمگیر محبان امام حسین (ع) و مردم ولایتمدارشهرستان واقع شد.

جمالی‌زاده بیان کرد: تعطیلات پایان ماه صفر، فرصت مناسبی است تا همشهریان ما بتوانند، بار دیگر با حضور گسترده خود و دیدن این نمایش مذهبی که صحنه‌هایی از حماسه و واقعه کربلا را به تصویر کشیده، عشق و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یارانش نشان دهند.

وی اضافه کرد: نمایش مذهبی «سلطان عشق» با حضور بیش از ۵۰ نفر عوامل و بازیگر و با موسیقی و مداحی ذاکرین اهل بیت (ع) در ۵ قسمت شامل واقعه شهادت حضرت علی اکبر (ع) و شهادت حضرت قاسم (ع)، شهادت حضرت عباس (ع)، شهادت حضرت علی‌اصغر (ع)، شهادت حضرت امام حسین (ع) و یارانش، حرکت اسرای کربلا و پیام‌رسانی حادثه کربلا توسط حضرت زینب (س)، تا ۱۷ آبان به مدت ۵ شب در ساعت ۲۰:۳۰ هر شب شامل یک روایت در سالن ورزشی الغدیر واقع در بلوار کریم خان زند اجرا می‌شود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار