۶ تن و ۶۸۱ کیلو انواع موادمخدر در فارس کشف شده است

فرمانده نیروی انتظامی فارس از کشف ۶ تن و ۶۸۱ کیلو انواع موادمخدر در مهر ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ 03 November 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگارن: سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: ماموران انتظامی فارس در راستای مقابله با مواد مخدر و برخورد با سوداگران و قاچاقچیان و با انجام اقدامات شبانه روزی و اطلاعاتی در مهر ماه سال جاری، ۸۷ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد مخدر را در محور‌های مواصلاتی شناسایی و توقیف کردند.

وی با اشاره به انهدام ۵ باند مواد مخدر طی این مدت، افزود: در این باره یک هزار و ۶۷۸ متهم شامل قاچاقچی، معتاد، حمل کننده و نگهدارنده دستگیر و یک هزار و ۵۳۴ فقره پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این باره ۶ تن و ۶۸۱ کیلو انواع موادمخدر کشف شده است، تصریح کرد: این مقدار مواد کشف شده، نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۳۱ درصد افزایش داشته است.

سردار گودرزی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۳۰ تن مواد مخدر در استان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی استان با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در راستای تامین نظم و امنیت و برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ تلاش می‌کنند و شهروندان نیز می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار