معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین:

اعزام ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه عمومی از قزوین برای جابجایی زائران اربعین

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین اعلام کرد: تاکنون ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه عمومی با ظرفیت ۲ هزار و ۳۲۶ نفر از این استان برای جابه‌جایی زانران اربعین حسینی اعزام شدند.
کد خبر: ۶۷۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ 27 October 2018

اعزام ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه عمومی از قزوین برای جابجایی زائران اربعین

احمد فقیهی معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین در گفت‌وگو با تابناک قزوین، اظهار کرد: تا روز یکشنبه، ۲۹ مهرماه ۴۳ دستگاه اتوبوس با ظرفیت ۸۹۲ مسافر به مرز مهران اعزام‌شده است.

وی افزود: همچنین ۶ دستگاه اتوبوس در قالب کاروان با ظرفیت ۲۶۴ مسافر به مقاصد کربلا و نجف و تعداد ۱۰ دستگاه مینی‌بوس با ظرفیت ۱۷۰ مسافر به مرز مهران اعزام شدند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین تصریح کرد: درمجموع تا به امروز ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه عمومی با ظرفیت ۲ هزار و ۳۲۶ نفر اعزام شدند.

وی بیان کرد: کرایه «قزوین- مهران» ۹۰ هزار تومان است همچنین کرایه «مهران- قزوین» برای بازگشت زائران نیز ۹۰ هزار تومان خواهد بود.

فقیهی خاطرنشان کرد: اتوبوس‌ها از دور روز قبل از اربعین در مرز برای جابجایی مسافران به مقصد قزوین مستقر خواهند شد و اوج بازگشت زائران در روز اربعین و دو روز پس‌ازآن است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین در پایان یادآور شد: این اداره کل به همکاران برای بازگشت زائران تا ۱۸ آبان ماه اعلام کرده است تا رانندگان نسبت به جابجایی زائران اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار