کالاهای حفاری احتکار شده 15 میلیاردی در فارس کشف شد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: از 2 انبار در شهرستان های شیراز و مرودشت، مقادیری کالای قاچاق احتکار شده به ارزش 30 میلیارد ریال کشف شد.
کد خبر: ۶۷۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 23 October 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی،به خبرنگاران گفت: در اجرای طرح مبارزه با احتکار و اخلالگران اقتصادی، ماموران پلیس آگاهی استان فارس پس از مطلع شدن از احتکار لوازم یدکی خودرو در یک انبار، با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از این مکان 65هزار و 960 عدد انواع لوازم یدکی خودرو که احتکار شده بود، کشف شد.
وی بیان کرد: در ارتباط با کالاهای مکشوفه یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
به گفته گودرزی، برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی کالاهای احتکار شده 15میلیارد ریال برآورد شده است.
این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین ماموران اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی شهرستان مرودشت از نگهداری مقادیر قابل توجهی وسایل حفاری قاچاق مربوط به پتروشیمی و شرکت نفت در یکی از انبارهای متروکه در یکی از روستاهای شهرستان مرودشت مطلع و ضمن هماهنگی قضایی به محل یاد شده اعزام شدند.
گودرزی بیان کرد: در بازرسی از این انبار، 12 هزار و 512 قطعه وسایل و ابزار مربوط به حفاری شرکت نفت که به صورت غیر مجاز و قاچاق وارد کشور شده بود، کشف و در پیوند با آن یک نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.
او افزود: ارزش این کالاهای احتکار شده قاچاق نیز 15 میلیارد ریال برآورد شده است.
وی گفت: طرح نظارت و کنترل بر انبارهای نگهداری کالا در این استان همچنان استمرار دارد و پلیس با کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار می کنند، برخورد قاطع می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار