راههای قشم تا پایان سال ترمیم میشود

جانشین معاونت عمرانی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم از برنامه روکش آسفالت تمام شبکه راه های جزیره قشم تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶ 27 July 2015
به گزارش تابناک، محرم بهاروند با بیان این مطلب گفت: برنامه روکش آسفالت راه های جزیره قشم با دستور مدیرعامل این سازمان در دستور کار معاونت عمرانی قرار گرفته است.
 
وی اعلام کرد: تا کنون 300 میلیارد ریال برای روکش بخشی از راه های جزیره قشم هزینه شده و مابقی مسیرهای جاده ای این جزیره نیز با هدف ارتقای سطح ایمنی و سلامت سفر مسافران، روکش خواهد شد.
 
 بهاروند از هزینه 100 میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه خط کشی، نصب و تعویض گاردریل و همچنین نصب تابلو و علایم ترافیکی به عنوان دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای ایمن سازی شبکه جاده ای قشم نام برد.
 
به گفته جانشین معاونت عمرانی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم، 210 کیلومتر خط کشی راه ها از محور قشم به سمت فرودگاه بین المللی و مسیرهای روستاهای رمچاه، سوزا، طبل، باسعیدو و سلخ انجام شده و روند خط کشی مابقی محورها نیز در دستور کار قرار گرفته است.
 
 بهاروند در خاطر نشان کرد: تعویض و نوسازی گاردریل های سرتاسر جزیره نیز براساس یک قرارداد 30 میلیارد ریالی به پیمانکار واگذار شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار