نمایشگاه عکس حرم حضرت على (ع) در البرز

کد خبر: ۶۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 25 July 2015

نمایشگاه مجموعه عکس‌های محمد خوشرو از بارگاه نورانى حضرت امام على (ع) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در این نمایشگاه ٣٤ تصویر ناب و تابه‌حال دیده نشده از این آستانه مبارکه است در مهرض دید عموم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این اولین نمایشگاه انفرادى استاد محمد خوشرو در البرز است،‌ افزود: عکس‌های گرفته شده از حرم امیرالمومنین ع از زوایای کمتر دیده ‌شده و گوشه گوشه حرم مطهر مولاى متقیان از سوی این هنرمند به تصویر کشیده شده است.
این مسئول افزود: در کنار این ٣٤ تصویر حدود ١٦ عکس برگزیده‌ از مجموعه نفیس کتاب «سجده صاحب‌نظران» نیز روى دیوار نگارخانه نصب شده است که سال ١٣٩٠ با روایتگری عکس‌هاى محمد خوشرو و به همت موسسه توسعه ایرانیان در ٢٥٠ صفحه به زیور طبع آراسته شد و حال برخى از آنها به نمایش گذاشته شده است.

محمد خوشرو تاکنون سه کتاب نفیس با رویکرد عکاسى مذهبى شامل «بر آستان رضا (ع)، سجده صاحب‌نظران و نسیم سحر» ارائه داده که آن‌ها را یک کتاب عکس دیگر با عنوان «خیال» همراهى مى‌کند که به ژانر دیگر عکاسى او، عکاسى هنرى با گرایش انتزاعى اختصاص دارد.
گفتنی است این نمایشگاه از امروز در نگارخانه استاد سیروس قایم مقامی واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افتتاح و تا هشتم مردادماه میزبان علاقمندان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار