ثبت‌نام ۷۰۰ نفر برای سرویس مدارس

مدیر فنی تاکسیرانی همدان با اشاره به تعداد افراد ثبت‌نام‌کننده در سامانه تاکسیرانی گفت: در مجموع ۷۰۰ نفر اعم از دارندگان خودرو‌های شخصی و یا تاکسی، برای سرویس مدارس ثبت‌نام کرده‌اند که ۵۰۰ نفر از آن‌ها امروز برچسب‌های خود را دریافت می‌کنند و برچسب ۲۰۰ نفر باقیمانده تا سه روز آینده تحویل می‌شود.
کد خبر: ۶۵۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵ 24 September 2018
سیدعلی موسوی با بیان اینکه برچسب‌های تاکسیرانی برای سرویس مدارس امروز صادر می‌شود، گفت: ۵۰۰ نفر از متقاضیان برچسب تاکسیرانی برای سرویس مدارس، امروز می‌توانند برچسب‌های خود را دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، موسوی در رابطه با هزینه دریافت برچسب سرویس مدارس عنوان کرد: تمام تعرفه‌های مربوطه در شورای شهر مشخص می‌شود که این مبلغ برای خودرو‌های شخصی مبلغی حدود ۱۰۰ هزار تومان و برای تاکسی‌ها ۸۰ هزار تومان است.

موسوی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش کارفرمای سازمان تاکسیرانی و راهنمایی و رانندگی است، تشریح کرد: تمام مسئولیت سرویس مدارس بر عهده کارفرما است به همین علت برخورد با سرویس‌هایی که برچسب تاکسیرانی ندارند، وظیفه آموزش‌وپرورش است، اما با این وجود سازمان تاکسیرانی و راهنمایی و رانندگی بازررسی‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اهمیت نظارت مدیران مدارس برای برخوردار بودن سرویس‌ها از برچسب تاکسیرانی مطرح کرد: مسئولیت صفر تا صد سرویس‌های مدارس به مدیران مربوط می‌شود به‌همین علت مدیران باید سرویس‌ها را ملزم به دریافت برچسب سرویس تاکسیرانی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار