پیرموذن: جایگاه جامعه پزشکی نباید مخدوش شود

دبیر مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: شأن و جایگاه جامعه پزشکی نباید مخدوش شده و زیر سوال برود چراکه این کار ضرر و زیان و دودش به چشم همه ما می‌رود.
کد خبر: ۶۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵ 24 July 2015

کمال‌الدین پیرموذن در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم دکتر اصغر پیرزاده اظهار کرد: با تسلیت این حادثه دلخراش به جامعه پزشکی از وزیر بهداشت و درمان می‌خواهیم که فردا با حضور در استان اردبیل با خود یک پزشک متخصص سرطان‌شناس را نیز بیاورد تا مردم این استان نیز در مساله درمان بیماران خود معذب نباشند.

وی با بیان اینکه مسئولین استان به ویژه دستگاه قضا باید هرچه سریع‌تر علل و عوامل قتل پزشک مردمی اصغر پیرزاده را به مردم اطلاع‌رسانی کنند گفت: بنده از برخی مسئولین گله‌مند هستم که با طرح برخی از مسائل و موضوعات نسنجیده فضا را در استان متشنج کردند در حالی که انتظار می‌رود با آرامش بیشتر و دقت نظر در بیان مطالب و سخنان سنجیده جلوی برخی از شایعات گرفته شود.

وی با انتقاد از صدا و سیما و برخی از مجموعه‌هایی که علیه جامعه پزشکی تبلیغات منفی به راه انداختند، گفت: شأن و جایگاه جامعه پزشکی نباید مخدوش شده و زیر سوال برود چراکه این کار ضرر و زیان و دودش به چشم همه ما می‌رود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: اکثر مردم بر این باورند که جامعه پزشکی جامعه‌ای شریف و خدوم است و در افکار عمومی نیز این خدمات باید بیشتر نمود پیدا کند و همه سعی و تلاششان بر این باشد تا به معنای واقعی قدردان زحمات و تلاش‌های اطبای کاربلدی باشند که با خصلت‌های نیکو و برگرفته از آموزه‌های اسلامی در خدمت به بیماران و افراد جامعه تلاش و همتی راستین دارند.

وی از وزیر بهداشت و درمان خواست تا در کنار واگذاری برخی از امکانات و تجهیزات به استان اردبیل به ویژه درمان بیماران سرطان نسبت به تامین پزشک حاذق و کاربلد نیز توجه جدی داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
متین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
اگر عنوان پزشک فوق تخصص را از اول اسم بردارید و بنویسید مردی 40 ساله در خانه مجردی پسر دانشجوی 23 ساله با کارد آشپزخانه به قتل رسید، چه تغییری در قضاوت شما ایجاد می شود؟
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار