راه اندازی خط پروازی اصفهان و دوبی

تابناک: نایب رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی اصفهان از راه اندازی خط پروازی اصفهان و دوبی با مشارکت شرکت هواپیمایی امارات خبر داد و گفت: این خط پروازی هفته ای چهار پرواز از دوبی به اصفهان دایر می کند و نقش موثری در جذب گردشگران خارجی به اصفهان خواهد داشت.
کد خبر: ۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰ 21 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اصفهان، « علی کرباسی زاده» در هجدهمین جلسه کمیسیون گردشگری اتاق اصفهان افزود: حداکثر ظرفیت آژانس های مسافرتی صرف فروش تورهای خارجی می شود.

وی گفت: به جای صادرات گردشگر باید زمینه واردات گردشگر را فراهم کنیم و آژانس های مسافرتی نقش بسیار مهم در این فرایند دارند.

وی از راه اندازی خط پروازی اصفهان و دوبی با مشارکت شرکت هواپیمایی امارات خبر داد و افزود: این خط پروازی هفته ای چهار پرواز از دوبی به اصفهان دایر می کند و نقش موثری در جذب گردشگران خارجی به اصفهان خواهد داشت.

وی با اشاره به تاثیرگذاری خط پروازی اصفهان – استانبول که به همت شرکت ترکیش ایر دایر شد، گفت: متصل شدن اصفهان به استانبول زمینه جذب تورهای گردشگری به اصفهان را فراهم کرده است.

کرباسی زاده اظهار کرد: برای افزایش کیفیت خدمات گردشگری باید به دست اندرکاران این بخش آموزش های لازم و کافی داده شود زیرا در شرایط کنونی با چالش های جدی در ارائه خدمات گردشگری رو برو هستیم.

معاون امور بین الملل شهرداری اصفهان نیز در این جلسه گفت: ایجاد خط پروازی بین اصفهان و ارمنستان می تواند به مبادله گردشگر بین دو کشور کمک کند.

علیرضا خیام پور تصریح کرد: با توجه به اینکه ارامنه بسیاری در اصفهان ساکن هستند می توان از این ظرفیت برای بازدید ارامنه ساکن ارمنستان از اصفهان استفاده کرد.

'ارحام صدر' مدیر نمایشگاه گردشگری اصفهان نیز در این جلسه گفت: هفتمین دوره نمایشگاه گردشگری اصفهان اوایل اردیبهشت در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان برگزار می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار