معاون اقتصادی استاندار :

نمایشگاه فروش پائیزه در قزوین برگزار می شود

معاون اقتصادی استاندار در جلسه ستاد تنظیم بازار استان از برگزاری نمایشگاه فروش پائیزه توسط اتاق اصناف استان با محوریت توزیع لوازم التحریر و کیف و کفش و همچنین کالاهای اساسی خبر داد .
کد خبر: ۶۵۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 04 September 2018

نمایشگاه فروش پائیزه در قزوین برگزار می شود

به گزارش تابناک قزوین،"منوچهر حبیبی" معاون اقتصادی استاندار در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد:بازار امروز نیاز به مراقبت ویژه دارد و همه از دستگاه های متولی و ناظر و مردم کمک کنند تا بازار مدیریت شود .

وی افزود: در تامین کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد و با خروج از شرایط فعلی کاهش قیمت ها را شاهد خواهیم بود .

حبیبى گفت: ایام محرم و بازگشایی مدارس را پیش رو داریم و هر دو مناسبت پرمصرف است و دستگاه ها باید خود را کاملا آماده کنند .

 معاون اقتصادی استاندار گفت:نذورات هیات های مذهبی به اندازه نیاز تامین شده و در مدت معین توزیع خواهد شد.

حبیبی تصریح کرد: برای بازگشایی مدارس تدابیر لازم اتخاذ شده است و با همکاری اصناف و بازار مردم دغدغه ای نخواهند داشت و با مدیریت و نظارت صحیح مشکل خاصی نخواهیم داشت .

معاون اقتصادى استاندار قزوین اعلام کرد: مصمم هستیم نمایشگاه پائیزه را با همکاری اصناف و بازار برگزار کنیم تا مردم در تامین لوازم و التحریر و کیف و کفش دچار مشکل نشوند .

 وی افزود: نمایشگاه پائیزه با محوریت کامل اتاق اصناف با محوریت ارائه کیف و کفش و لوازم التحریر برگزار شود .

حبیبى گفت:برگزاری نمایشگاه می تواند از افزایش بی رویه قیمت ها جلوگیری کند .

وى خاطر نشان کرد:در این نمایشگاه کالاهای اساسی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار استان ارائه شود تا مردم با آرامش کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند .

حبیبی در پایان یادآور شد : پیشنهاد می شود از بیستم شهریور ماه نمایشگاه پائیزه برگزار شود و اصناف استان نسبت به آماده سازی نمایشگاه اقدام نماید .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار