استاندار یزد:

مهارت آموزي پيش نياز توسعه و رشد کشور است

استاندار یزد با بیان این‌که تعريف هماهنگ و يكپارچه از آموزش‌هاي مهارتي امری اجتناب ناپذير است، گفت: مهارت آموزي پيش نيازي براي توسعه و رشد کشور است.
کد خبر: ۶۳۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 28 July 2018

«محمود زمانی قمی» در پیام خود که به مناسبت فرا رسیدن روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای صادر شده است،‌ اظهار کرد: در عصر حاضر شايستگي، مهارت به فضيلتي تبديل شده است كه دانايي و توانايي را از دنياي دانش تئوري به فضاي واقعي كار متصل مي‌كند.

وی افزود: همه مي‌دانيم كه مهارت نه تنها تعالي اقتصادي بلكه تعالي اجتماعي، فرهنگي و خانوادگي را هم مي‌تواند به دنبال داشته باشد .

استاندار یزد در ادامه پیام خود تصریح کرد: در جامعه امروز كه مهارت آموزي پيش نيازي براي توسعه و رشد كشورها محسوب مي‌شود، تعريف هماهنگ و يكپارچه از آموزش‌هاي مهارتي اجتناب ناپذير است.

زمانی قمی تأکید کرد: متوليان امر آموزش در كشور، اعم از آموزش و پرورش، دانشگاه و سازمان آموزش فني و حرفه‌اي كشور هم سو و همدل با دولت و جامعه، در ارتقاي ‌فرهنگ ملي مهارت كوشا باشند و اين مهم، عزم جهادي و به ويژه مشارکت رسانه ملي و حمايت ارزشمند نهادهای سیاستگذار و برنامه‌ریز از جمله مجلس شورای اسلامی، دولت و ديگر دستگاه‌ها را می‌طلبد.

وی ترويج فرهنگ مهارت آموزي در جامعه و پشتیبانی از همه ذينفعان از فرهنگ مهارت آموزي و سازمان آموزش فني و حرفه‌اي را ضروری دانست و بیان کرد: فراگیری آموزش های مهارتی، لازمه اشتغال پایدار در میهن عزیز اسلامی است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار