سردار سلیمانی با تمام وجود در اسلام ذوب شده است

نماینده، ولی فقیه در استان همدان گفت: سردار قاسم سلیمانی با تمام وجود ذوب در اسلام شده است.
کد خبر: ۶۳۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ 26 July 2018
نماینده، ولی فقیه در استان همدان گفت: سردار قاسم سلیمانی با تمام وجود ذوب در اسلام شده است.

به گزارش فارس، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در یادواره شهدای عملیات رمضان در همدان با درود به روان پاک شهدای والامقام اسلام و روح بزرگ سردار همدانی اظهار کرد: میهمان عزیز دارالمومنین، سردار قاسم سلیمانی از دیار کریمان است و با تمام وجود در وجود اسلام شکوهمند ذوب شده است.

وی با بیان اینکه این سردار بزرگ همیشه به موقع در صحنه حاضر شده و در راه دفاع از اسلام و ولایت ورود کرده است، گفت: یکی از ویژگی‌های ایشان این است که کبر و غرور در وجودشان جایی ندارد.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان خودسازی را یکی از مواردی دانست که باعث رسیدن به مدارج بالای معنوی دانست و اضافه کرد: انسان در بستر تکامل به جایی می‌رسد که همیشه مورد توجه خدای بزرگ، بزرگان دین به ویژه ائمه (ع) قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حضرت علی (ع) فرمودند: مالک اشتر برای من چنان بود که من برای حضرت رسول، گفت: سردار سلیمانی نسبت به مقام ولایت و حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) آن چنان هستند که مالک اشتر برای حضرت علی (ع).

طه‌محمدی با قدردانی از مردم همدان برای حضور پرشور در استقبال از سردار سلیمانی، یادی از سردار همدانی کرد و گفت: مردم برای مراسم تشییع سردار همدانی حضوری جانانه داشتند تا جایی که رهبری فرمودند: «تمام همدان برای سردار همدانی آمدند».

در ادامه از کتاب «رقص خاکریز» مشتمل بر خاطرات سردار مظاهری و سایر رزمندگان از عملیات رمضان رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار