اعمال محدودیت های ترافیکی تعطیلات عید فطر در جاده های گیلان

رشت - ایرنا - پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان برای تسهیل عبور و مرور خودروها در ایام تعطیلات عید فطر، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال می کند.
کد خبر: ۶۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 14 July 2015
به گزارش روز سه شنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ مهیار رستگار رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: با توجه به پیش بینی انجام شده در خصوص افزایش ورود و خروج مسافر در ایام تعطیلات عید سعید فطر، پلیس راه به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه با انجام هماهنگی های لازم ، محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی اعمال می کند. 

وی با اشاره به محدودیت ترافیکی محور قدیم رشت - قزوین افزود: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت شش تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه 25 ، 26 ، 27 و 28 تیرماه جاری از محور قزوین به رشت و بالعکس ممنوع می باشد.

سرهنگ رستگار با اشاره به اینکه در محور آستارا - اردبیل نیز محدودیت ترافیکی اعمال می شود، بیان داشت: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت هفت تا 24 روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه 26 ، 27 و 28 تیرماه جاری از آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع می باشد.

رییس پلیس راه استان گیلان از تمام رانندگان و مسافران خواست با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و بدون عجله و شتاب رانندگی کنند چراکه رعایت قوانین مهمترین عامل پیشگیری از وقوع حوادث می باشد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار