جامه بزرگ؛ به دنبال مدال 2016برزیل هستم

بانوی طلایی تیراندازی همدان گفت: هدفم کسب سهمیه المپیک در مسابقات جهانی آذربایجان است و هدف بعدی را نیز کسب طلای المپیک 2016 در برزیل تعریف کرده‌ام.
کد خبر: ۶۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰ 14 July 2015
بانوی طلایی تیراندازی همدان گفت: هدفم کسب سهمیه المپیک در مسابقات جهانی آذربایجان است و هدف بعدی را نیز کسب طلای المپیک 2016 در برزیل تعریف کرده‌ام.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان مراسم استقبالی را در پی بازگشت مه‌لقا جام‌بزرگ بانوی برجسته تیر‌اندازی استان ترتیب داد که در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین وی، رئیس هیئت تیراندازی استان، جمعی از مسئولان بسیج ورزشکاران استان و تعدادی از ورزشکاران نیز حضور داشتند.

بانوی تیرانداز استان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگویی با اشاره به مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان، اظهار کرد: این رقابت‌ها نسبت به مسابقات جهانی از سطح بالاتری برخوردار بود و در هر ماده 60 نفر حضور داشتند.

مه‌لقا جام‌بزرگ با بیان اینکه ورزشکاران حاضر در رقابت‌ها از بهترین‌های جهان بودند، گفت: با آمادگی کامل در این مسابقات حضور یافته و با انگیزه بالا به رقابت با حریفان پرداختم.

وی بیان داشت: با وجود رقابت با ورزشکاران دارای رنکینگ بالا موفق به کسب مدال طلا در این رقابت‌ها شدم و این در حالی بود که حریفان نیز برای کسب بهترین مدال به این مسابقات آمده بودند.

بانوی طلایی مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان افزود: تیم ملی کشور چین با تمام توان در این رقابت‌ها حضور داشت و تیم کره نیز در ترکیب خود از بسیاری از نفرات ملی‌پوش بهره می‌برد.

جام‌بزرگ با بیان اینکه از عملکردم در این رقابت‌ها راضی هستم، ابراز داشت: کسب این مدال در بین قهرمان و نائب قهرمان المپیک بسیار لذت‌بخش بود.

وی با اشاره به تمرینات فشرده قبل از حضور در مسابقات، تصریح کرد: برای حضور در این رقابت‌ها چندین هفته تمرینات پر‌فشار را سپری کردم و موفق شدم پس از چند دوره کسب عنوان چهارمی، چهار مدال با ارزش را از این رقابت‌ها کسب کنم.

بانوی المپیکی تیراندازی استان همدان بیان داشت: با توجه به نتایج کسب شده در این رقابت‌ها ثابت شد که این تیم ظرفیت کافی برای کسب سهمیه را دارد.

وی خاطرنشان کرد: هدفم کسب سهمیه المپیک در مسابقات جهانی آذربایجان است و هدف بعدی را نیز کسب طلای المپیک 2016 در برزیل تعریف کرده‌ام.

جام‌بزرگ یاد‌آور شد: در مسابقات جهانی کار بسیار سختی را پیش‌رو دارم چراکه شرکت‌کنندگان بسیار جدی هستند و رقابت سختی برای کسب سهمیه وجود دارد.

وی بازتاب پوشش چادر خود را در بیست و هشتمین دوره مسابقات دانشجویان جهان این‌گونه عنوان کرد: از نکاتی که رسانه‌های کره‌ای توجه زیادی به آن نشان دادند حجاب من و اعضای کاروان اعزامی بود.

این ورزشکار گفت: شبکه‌ها و خبرگزاری رسمی کره‌جنوبی بیشتر مصاحبه‌‌های خود با ورزشکاران ایرانی را به این امر اختصاص می‌دادند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار