چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان برگزار می‌شود

تابناک / مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با همکاری دستگاه‌های فرهنگی این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۳ 28 May 2018

تابناک / مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با همکاری دستگاه‌های فرهنگی این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محسن جعفری امروز در نشست مدیران کلی فرهنگی و اجتماعی و روابط عمومی استانداری گیلان با مسئولان سازمان بسیج رسانه این استان اظهار داشت: در تلاشیم تا جشنواره سراسری عکس بوم‌گردی گیلان با همکاری استانداری‌ و شهرداری‌ها برگزار شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر نیمه دوم امسال در رشت برگزار می‌شود افزود: این جشنواره از رویدادهای مهم فرهنگی استان بوده و نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی فرهنگی برای اجرای کیفی است.

وی با تاکید بر برگزاری مراسم روز خبرنگار در 17 مرداد امسال گفت: این مجموعه فراگیرترین نهاد رسانه‌ای استان با 18 دفتر شهرستانی در 16 مرکز شهرستان و دو بخش خمام و سنگر است و باید نقش موثری در برگزاری مراسم روز خبرنگار داشته باشد.

جعفری با اشاره به عضویت حدود 80 درصد از خبرنگاران گیلانی در بسیج رسانه، تصریح کرد: انجمن پیشکسوتان و عکاسان خبری گیلان در این سازمان راه‌اندازی شده است.

مشارکت استانداری گیلان در برگزاری جشنواره ابوذر

معاون اداره‌کل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان نیز در این نشست با اشاره به اینکه آماده همکاری با بسیج رسانه هستیم افزود: رسانه‌ها نقش مهمی در رفع آسیب‌های اجتماعی دارند.

جوادپور با اشاره اینکه دستگاه‌های فرهنگی گیلان در برگزاری باشکوه چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر مشارکت می‌کنند گفت: رسانه‌ها در معرفی توانمندیهای گیلان متحد هستند.

وی خواستار همکاری رسانه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی با استانداری گیلان شد و خاطرنشان کرد: طرح‌های سالم‌سازی دریا نیاز برای کاهش غرق شدگان نیازمند فرهنگ‌سازی رسانه‌ای است.

تعامل با رسانه‌ها اولویت حوزه روابط عمومی استانداری

مدیر روبط عمومی و تشریفات استانداری گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه تعامل با رسانه‌ها اولویت حوزه روابط عمومی این استانداری است گفت: آمادگی داریم در برگزاری جشنواره عکس بوم‌گردی همکاری‌های لازم را با بسیج رسانه داشته باشیم.

مرتضی عاطفی خواستار برنامه‌ریزی مشترک در راستای اجرای ویژه برنامه‌های رسانه‌ای شد و خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا از ظرفیت رسانه‌ها برای ارائه عملکرد مدیران استان نهایت بهره را ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار