رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد خبر داد

رسیدگی ویژه، سریع و خارج از نوبت به پرونده های متشکله در ماه مبارک رمضان در یزد

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد گفت: لزوم برنامه¬ریزی و اقدامات اجرایی مؤثر در حوزه تولید، تأمین و توزیع کالاهای اساسی و خدمات اولویت¬دار مورد نیاز مصرف¬کنندگان به ویژه در طول تعطیلات تابستانی و ایام خاص ماه مبارک‌رمضان، اجتناب‌ناپذیر می‌نماید، از این‌رو با بکارگیری تمامی نیروها و امکانات و ظرفیت‌های موجود و با مشارکت اتحادیه¬ها، مجامع امورصنفی و تشکل‌های مردم‌ نهاد ، طرح نظارتی رمضان با هدف تشدید نظارت و بازرسی بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی اجرا و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ 27 May 2018

محمد رضا علمدار یزدی اظهار داشت : در این ماه تقاضای شهروندان برای تهیه برخی از مواد غذایی افزایش خواهد یافت به همین دلیل همزمان با سراسر کشور طرح نظارتی ویژه این ایام توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و بازرسان اصناف از مورخ 22/02/1397 آغاز شده است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تاکید کرد: برای تسریع در رسیدگی به تخلفات و شکایات مردمی از توان و ظرفیت تشکلهای صنفی و نهادهای مردمی استفاده می شود و هماهنگی های لازم با سایر سازمان ها و دستگاه های مرتبط به خصوص هماهنگی با اداره کل تعزیرات حکومتی در خصوص رسیدگی ویژه، سریع و خارج از نوبت به پرونده های متشکله در طول اجرای طرح رمضان ، بعمل آمده است .

وی همچنین از شهروندان گرامی تقاضا نمود تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی از قبیل گرانفروشی، کم فروشی ، عدم صدور فاکتور و.. گزارشات خود را از طریق تلفن 124 اعلام دارند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار