جری طرح آزادگان جنوبی:

صف طولانی شرکت‌های نفتی برای ورود به پروژه‌های ایرانی/لغو تحریم‌ها دستمان را باز می‌کند

مرعشی گفت: برای اجرا و توسعه پروژه نفتی آزادگان جنوبی مشکل چندانی نداشته ایم اما بطور قطع لغو تحریم ها شرایط کار را تسهیل و تسریع می کند.
کد خبر: ۶۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ 13 July 2015
به گزارش تابناک یزد محمود مرعشی مجری طرح آزادگان جنوبی در خصوص تاثیر لغو تحریم ها بر توسعه میادین نفتی از جمله آزادگان جنوبی گفت: ما چندان منتظر لغو تحریم ها  نیستیم؛ یعنی اینکه از سال قبل که این پروژه شروع شده تحریم وجود داشته و ما مشکلی نداشتیم اما قطعا لغو تحریم ها اوضاع را بهبود می بخشد.

وی افزود: ما در حال حاضر کماکان بر اساس برنامه قبلی جلو می رویم یعنی پیشرفت کارمان را به لغو تحریم ها گره نزده ایم.

مرعشی تصریح کرد: اساس کار ما شرایط فعلی بوده اما اگر تحریم ها لغو شود دسترسی به کالاها بیشتر می شود و مضافا اینکه خیلی شرکت ها هستند که طی مدت مذاکره مراجعه کرده و اعلام آمادگی کردند که در اجرای پروژه ها همکاری کنند طبیعی است که آن زمان دستمان بازتر است و می توانیم با وضعیت بهتری کار کنیم و راحت تر می توانیم از کالاها و تجهیزات با کیفیت بهتر استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون شرکت های متعدد نفتی از شرق و غرب اروپا شرکت هایی از ژاپن، لهستان رومانی و آلمان جهت ورود و همکاری در پروژه های نفتی از جمله آزادگان اعلام آمادگی کرده اند و عملیاتی شدن آن را منوط به لغو تحریم ها اعلام کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار