بار ۱۸ درصد ترافیک کشور بر دوش البرز

کد خبر: ۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۵ 19 February 2015
رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با اشاره به اینکه استان البرز ۱ درصد راه های کشور را در اختیار داردگفت: ۱۸ درصد از ترافیک کشور به این استان تحمیل می‌شود.
عزیز اکبریان در بیست و دومین نشست کمیته ارتباطات و بین الملل کلانشهرهای کشور با حضور رئیس شورای شهر و شهردار کرج در سالن جلسات شهرداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: البرز استانی صنعتی، اقتصادی، گردشگری و کشاورزی و دارای جاذبه‌های فراوانی در این حوزه‌ها است.
وی با اشاره به اینکه شمال البرز، ساوجبلاغ، جاده چالوس و طالقان از نقاط گردشگری کم‌نظیر استان محسوب می‌شود، افزود: در حوزه صنایع 3 هزار و 700 واحد تولیدی و صنعتی در سطح استان وجود دارد و همچنین وجود 3 فرودگاه در نزدیکی البرز ویژگی خاصی در حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصادی به استان بخشیده است.
نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البرز استان نوپایی است که 3 سال و نیم از استان شدن آن  می‌گذرد  وبا بهره مندی از 3 دهم خاک ایران، 4 درصد جمعیت کشور را به خود اختصاص داده است.
رئیس مجمع نمایندگان استان البرزگفت: رشد متوسط جمعیت در کشور 1.2 درصد است که این رقم در استان البرز 3.4 درصد است و به دلیل وجود اقشار مختلف مردم از سراسر کشور، ایران کوچک نامیده شده است.
اکبریان تصریح‌کرد: استان البرز 1 درصد راه های کشور را در اختیار دارد اما 18 درصد ترافیک به این استان تحمیل می‌شود که با وجود تمامی این مشکلات و همچنین مشکلات اقتصادی در کشور، به سبب همکاری و هماهنگی میان نمایندگان مردم در مجلس، شهرداری و شورای شهر، اقدامات و پروژه های بزرگی در البرز در حال اجرا است.
به گزارش تسنیم وی خاطرنشان کرد: به طور قطع روابط عمومی‌ها نقش بسزایی برای پیشرفت و توسعه شهر دارند که درصورت عملکرد صحیح، نتیجه آن خدمت بیشتر و بهتر به مردم است و با اطلاع رسانی مناسب و رسانه ای کردن آن میتوانند مدیریت شهر را به انجام کارهای بزرگ تشویق کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار