پیش‌بینی آخرین نقشه‌های هواشناسی

بارش‌ها تا روز سه‌شنبه در اردبیل ادامه می‌یابد

پیش‌بینی آخرین نقشه‌های هواشناسی از تداوم سامانه بارشی تا روز سه‌شنبه هفته جاری در اردبیل خبر می‌دهد.
کد خبر: ۶۰۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳ 14 May 2018

به گزارش تابناک اردبیل، علی دولتی‌مهر اظهار کرد: پیش‌بینی آخرین نقشه‌های هواشناسی از تداوم آسمان ابری و نیمه‌ابری در اردبیل و رگبار باران تا روز سه‌شنبه خبر می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه طی روز گذشته بیشترین میزان بارش از ایستگاه باران‌سنجی گرمی با 19 میلی‌متر گزارش شد، افزود: تا اواسط هفته جاری افزایش ابر و رگبار باران به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: در این مدت در مناطق شمالی اردبیل نیز آسمانی نیمه‌ابری پیش‌بینی شده و از نظر دمایی برای کل استان جوی خنک انتظار می‌رود.
دولتی‌مهر با اشاره به وضعیت هوای استان طی امروز، توضیح داد: برای امروز آسمان استان نیمه‌ابری بوده و در ساعات بعد از ظهر با وزش باد و افزایش ابر همراه شده و در برحی از مناطق رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.
وی یادآور شد: از روز چهارشنبه وضعیت جوی استان آرام شده و با آسمانی صاف تا نیمه‌ابری و کاهش تدریجی ناپایداری‌ها همراه خواهیم شد.
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به تداوم بارش‌ها و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیر رودخانه‌ها در این مدت رعایت نکات ایمنی لازم خواهد بود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار