شهرداری تهران به یک باشگاه سیاسی تبدیل شده است

عضو سابق شورای شهر تهران ضمن اشاره به عملکرد ضعیف مدیریت شهری در این دوره گفت: هم اکنون شهرداری تهران به یک باشگاه سیاسی تبدیل شده است.
کد خبر: ۵۹۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ 29 April 2018

ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه شهرداری تهران همانند یک باشگاه سیاسی شده است، اظهار کرد: این روند نمی‌تواند برای شهر تهران مفید باشد و مردم انتظار عملکرد مناسب‌تری از شورای پنجم بودند.

وی با اشاره به عملکرد هشت ماهه شورای پنجم بیان کرد: قطعاً این عملکرد قابل دفاع نیست چرا که شهروندان به خوبی مسائل را تجزیه و تحلیل می‌کنند و می‌دانند در شهر تهران در این مدت پروژه‌ای به بهره‌برداری نرسیده است.

عضو سابق شورای شهر تهران با تاکید بر انجام وظایف قانونی شورای شهر تهران گفت: شورای پنجم نتوانسته انتظارات را برآورده کند به طوریکه با انتخاب شهردار و در ادامه استعفای وی عملکرد شورای شهر در این دوره بسیار ضعیف بوده است.

قناعتی ادامه داد: در دوره گذشته مدیریت شهری شهروندان تهرانی هر ماه شاهد افتتاح پروژه‌هایی در مناطق بودند، ضمن اینکه توسعه خطوط متر و افتتاح ایستگاه‌ها نیز از برنامه‌های اصلی شورا بود.

وی ادامه داد: متاسفانه با آغاز به کار شورای پنجم مسئولان مربوطه اقدام به تعطیلی خط 7 مترو کردند که همین امر باعث نارضایتی شهروندان شد.

عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به انتخاب مجدد شهردار تهران بیان کرد: در حال حاضر 7 گزینه برای این مسئولیت معرفی شدند که با نگاهی به عملکرد و سوابق آنها می‌توان به این نکته رسید که حضور آنها نیز در شهرداری موثر نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار