در سال گذشته صورت گرفت؛

خرید ۲۰۰هزار تن انواع محصولات کشاورزی توسط تعاون روستایی قزوین

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین از خرید بیش از ۲۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاون روستایی قزوین خبر داد.
کد خبر: ۵۹۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 28 April 2018

محمود محمودی در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین،از خرید ۲۴۶ هزار و ۹۴۱ تن انواع محصولات کشاورزی به صورت تضمینی، توافقی و حمایتی از کشاورزان توسط سازمان تعاون روستایی استان در سال گذشته خبر داد.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین اظهار کرد: از این میزان ۴۵ هزار و ۱۶۹ تن گندم به صورت تضمینی، ۲۰۰ هزار و ۲۶۸ تن به صورت توافقی و یک هزار و ۵۰۴ تن انواع محصولات کشاورزی به صورت حمایتی خریداری شده است.

وی با اشاره به گستردگی شبکه تعاون روستایی در استان، گفت: هدف از خرید تضمینی، توافقی و حمایتی کاهش واسطه‌های بخش کشاورزی در خرید و فروش محصولات کشاورزی است که در نهایت به سود کشاورز و مصرف‌کننده منتهی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف خرید تضمینی و توافقی این است که اقتصاد کشاورزی پایداری داشته باشیم، گفت: این شبکه در صورت توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌ها می تواند نقش مؤثری در توسعه پایدار کشور به ویژه در جوامع روستایی ایفاء کند.

محمودی بیان کرد: شرکت های تعاونی‌ روستایی و کشاورزی استان با برخورداری از ظرفیت‌های موجود  نقش چشمگیر و موثری در افزایش تولید و ارتقاء سهم تعاون در اقتصاد ملی، حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار