مدیرکل امور بانوان وخانواده:

بازماندن از تحصیل دختران امروزه یک آسیب اجتماعی است

مدیرکل امور بانوان وخانواده گفت:بازماندن از تحصیل دختران امروزه یک آسیب اجتماعی که در بروز سایر آسیب ها نقش فزاینده ای دارد. دارد.
کد خبر: ۵۹۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 28 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،معصومه مرادیان" درجلسه شورای آموزش وپرورش که با حضورمعاون وزیر برگزار شده بود، با بیان این مطلب افزود: معلمان بسته های حمایتی باتوجه به سیاستهای وزارت آموزش وپرورش درراستای جبران نیروهای بازنشسته شده وهمچنین جوان سازی بدنه آموزش وپرورش وکاهش بارمالی دولت جذب گردیده اند که درحال حاضر به دلیل عدم تأمین مالی وپرداخت بموقع حقوق، نیازمند توجهی ویژه وعزمی جدی وفرا استانی درجهت رفع مشکلاتشان هستند.


مدیرکل امور بانوان و خانواده با اشاره به دختران بازمانده از تحصیل گفت: بازماندن از تحصیل امروزه یک آسیب اجتماعی  است که به بازتولید سایر آسیب ها منجر می شود.


وی افزود: در واکاوی این مساله مهم اجتماعی و فرهنگی مشکلات اقتصادی،فقدان آگاهی والدین،بی توجهی و نادرست دانستن تحصیل دختران، بیکاری والدین و مهاجرت از جمله دلایل است.


این مسئول بیان کرد: در رابطه با دختران بازمانده از تحصیل باید فرهنگ سازی صورت بگیرد زیرا بازماندگی از تحصیل موجب ازدواج زود هنگام آنها شده که این مسئله باعث بروز مشکلات و افزایش آسیبهای اجتماعی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار