مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان:

45 میلیارد ریال در طرح فرشتگان رحمت هلال‌احمر خوزستان جمع‌آوری شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: در طرح ملی فرشتگان رحمت بیش از 45 میلیارد ریال در سال 96 توسط هلال‌احمر خوزستان جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۵۸۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ 11 April 2018

علی خدادادی امروز اظهار کرد: طرح ملی فرشتگان رحمت هرساله در آستانه عید نوروز به‌منظور مشارکت خیرین و داوطلبان جمعیت برای تأمین نیازمندی‌های خانواده‌های محروم و از طریق جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط خیرین و نیکوکاران داوطلب و در قالب توزیع بسته‌های نوروزی اجرا می‌شود.

به گزارش"تابناک" وی بابیان اینکه در سال 96 بیش از 45 میلیارد ریال از طریق طرح ملی فرشتگان رحمت جمع‌آوری شد، افزود: این مبلغ میان 42 هزار نفر از افراد خانوارهای آسیب‌پذیر شامل زنان سرپرست خانوار، معلولان، سالمندان و خانواده زندانیان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: در سال 96 طرح مروجان سلامت نیز در 60 پایگاه برگزار شد و 696 نفر از داوطلبان هلال‌احمر با تخصص‌های گوناگون در آن حضور داشتند.

وی بیان کرد: طرح مروجین سلامت در روزهای پایانی سال جاری باهدف اطلاع‌رسانی، ارتقای آگاهی و دانش عمومی شهروندان پیرامون حوادث، ایجاد حس امنیت و کوشش برای تأمین سلامت آحاد جامعه و پیشگیری از اثرات و خسارات زیان‌بار این حادثه اجرا می‌شود.

خدادادی افزود: بیش از 10 نفر از بهره‌مندان خدمات و مزایای این طرح بودند 4 هزار و 835 بسته فرهنگی به ارزش بیش از 85 میلیون ریال در قالب این طرح توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: در طرح نیابت نیز بیش از 2 هزار نفر از خدمات آن بهره‌مند شدند و 561 نفر از داوطلبان و پرسنل هلال‌احمر در اجرای این طرح همکاری کردند.

وی عنوان کرد: در این طرح داوطلبان هلال‌احمر با حضور در منازل بیماران، خانواده‌های سالمندان، خانواده‌های بی‌سرپرست و بد سرپرست، معلولان و خانواده‌های زندانیان ضمن عیادت از این عزیزان هدایایی به‌رسم یادبود به آنان تقدیم می‌کنند.

وی اظهار کرد: تعداد یک هزار و 352 نفر در قالب این طرح به‌صورت رایگان ویزیت و تعداد 2 هزار و 208 بسته بهداشتی، فرهنگی و آموزشی به ارزش بیش از 48 میلیون ریال میان جامعه هدف آن توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار