اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي دراسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان از اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در سطح شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۵۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳ 05 July 2015
فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان از اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در سطح شهرستان اسدآباد خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "داوود علي بخشي" گفت: در پي استمرار اجراي طرح هاي انتظامي به ويژه طرح منطقه اي که با هدف ناامن کردن محلات جرم خيز، پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاي احساس امنيت در بين شهروندان انجام شد، انتظامي شهرستان با استفاده از توان و امکانات موجود و همچنين همکاري عوامل انتظامي استان در سطح نقاط آلوده شهرستان اقدام به اجراي طرح هاي مربوطه کرد که به توقيف و کشفيات چشمگيري دست يافت.

وي از موفقيت پليس در کشف مواد مخدر و خودروي سرقتي، دستگيري معتادين تابلو و خرده فروش و سارق و افراد جلبي و همچنين توقيف خودروها و موتورسيکلت هاي مزاحم و متخلف در نتيجه اجراي اين گونه طرح ها خبر داد.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآبادتصريح کرد: علاوه بر کشف يک دستگاه خودرويسواري سرقتي و مقدار 250 گرم انواع مواد مخدر و جمع آوري مقدار چشمگيري اقلام ضدفرهنگي و ممنوعه،سه سارق و 17معتاد و پنج خرده فروش مواد مخدر به همراه 44 نفر در حوزه هاي ساير جرائم دستگير شدند و17 دستگاه خودرو و 66 دستگاه موتورسيکلت مزاحم و متخلف توقيف و به پارکينگ منتقل شد ضمن اين که 76 نفر هم در رابطه با رعايت شان و منزلت ماه مبارک رمضان مورد تذکر و توجيه و ارشاد قرار گرفتند.

اين مقام انتظامي در پايانضمن قدرداني از همکاري مردم در حوزه هاي مختلف با پليس، خواستار استمرار آن در ايجاد امنيت پايدار در سطح شهرستان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار