مردم با مأموران همکاری کنند

آماده‌باش ۱۳۵ آتش‌نشان در اردبیل

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل از آماده‌باش ۱۳۵ آتش‌نشان در روز چهارشنبه‌سوری خبر داد.
کد خبر: ۵۷۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 13 March 2018

به گزارش تابناک اردبیل، محمودرضا یعقوبی تصریح کرد: به منظور مقابله با حوادث چهارشنبه‌سوری تمامی پنج ایستگاه آتش‌نشانی و نیروهای عملیاتی در وضعیت آماده‌باش هستند.

وی افزود: تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد که همکاری شهروندان می‌تواند در تسریع عملیات آتش‌نشانی مؤثر باشد و به همین دلیل انتظار می‌رود در صورت بروز مشکل شهروندان سریعاً با ۱۲۵ تماس حاصل کرده و با مأموران ما همکاری داشته باشند.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل با تأکید به احتمال بروز چندین حادثه آتش‌سوزی خواستار مراقبت والدین از فرزندان خود شد و تأکید کرد: انتظار می‌رود شهروندان در صورت مشاهده آتش‌سوزی از مداخله پرهیز کرده و سریعاً حادثه را به آتش‌نشانی اطلاع دهند.

یعقوبی با تأکید به اینکه همه ساله نیروهای آتش‌نشان در روز چهارشنبه‌سوری نهایت تلاش خود را برای مداخله در حوادث، ایمن سازی معابر و اطفا حریق به کار می‌گیرند، متذکر شد: امسال نیز تمامی توان خود را به کار گرفته‌ایم.

وی یادآور شد: در ۱۱ ماهه امسال ۵۸۵ مورد عملیات اطفا حریق انجام شده و با وجود کمبودها مأموران آتش‌نشانی در کمترین زمان ممکن در حوادث حضور یافته‌اند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار