کشف و ضبط 80هزار عدد مواد محترقه در استان ایلام طی 48ساعت گذشته

طی 48 ساعت گذشته حدود 80 هزار عدد انواع مواد محترقه ویژه مراسم چهارشنبه سوری توسط پلیس شهرستان های مختلف استان ایلام کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۵۷۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 13 March 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  این مواد منفجره و محترقه در شهرستان های دره شهر ، ایوان ، چرداول ، ایوان و مهران با تلاش عوامل انتظامی این شهرستان ها طی 48 ساعت گذشته کشف و ضبط شده است.


روز یکشنبه 30 هزار عدد از این مواد در مهران و 15 هزار نیز در شهرستان دره شهر شناسایی و ضبط شده بود.


روز گذشته نیز در چرداول شاهد کشف بیش از 12 هزار عدد از این مواد بودیم.


فرمانده انتظامی شهرستان چرداول اظهار داشت: در پی دریافت اخبار موثق مبنی براینکه چند باب مغازه درسطح شهرستان چرداول اقدام به تهیه و توزیع انواع ترقه می کنند مراتب در دستور کارماموران پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت.


سرهنگ جهانگیر زارعی افزود: در بازرسی بعمل از این مغازه ها تعداد 12 هزار و یکصد عدد انواع مواد محترقه کشف شد.

 کشف 10 هزار عدد مواد محترقه در شهر ایلام
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از کشف ۱۰ هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری سه نفر از تهیه کنندگان این مواد در شهر ایلام خبر داد.


سرهنگ حمید فتاحی اظهار داشت: در پی دریافت اخبار موثق مبنی بر تهیه و فروش انواع مواد محترقه توسط یک تیم سه نفره در یکی از محلات مسکونی شهر ایلام، مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.


وی یادآور شد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ایلام و کلانتری ۱۱ با اشرافیت اطلاعاتی توانستند مخفیگاه تیم ۳ نفره و محل تهیه مواد محترقه را شناسایی کنند.

ماموران انتظامی ایوان 10 هزار عدد مواد محترقه ویژه چهارشنبه سوری کشف کردند

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از کشف بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه در بازرسی از چند واحد صنفی خبر داد.

سرهنگ سعید عالی پور اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه ، با هدف ارتقا امنیت اجتماعی و پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال تعداد ۱۰ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه در سطح شهر ایوان توسط پلیس امنیت عمومی این انتظامی کشف شد.


وی تاکید کرد: پلیس به هیچ عنوان مخالف شادی مردم به ویژه جوانان نیست، اما با افرادی که قصد مزاحمت و بر هم زدن آسایش و آرامش مردم را داشته باشند و یا حرکات مخاطره انگیز انجام دهند، برخورد جدی و قاطع خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار