مدیرکل امور اجتماعی استانداری تاکید کرد:

ضرورت ساخت یک فیلم بومی در زمینه تکدی گری

مدیرکل امور اجتماعی استانداری در ستاد ساماندهی متکدیان بر ضرورت ساخت یک فیلم مستند بومی در زمینه تکدی گری برای تنویر افکار عمومی و مقابله با این پدیده اجتماعی توسط صدا و سیمای استان ،تاکید کرد.
کد خبر: ۵۷۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 28 February 2018

به گزارش تابناک قزوین "مریم بیدخام" در نشست ستاد ساماندهی متکدیان که در استانداری قزوین برگزار شد،افزود: باید کمیته ای برای بررسی و شناسایی مکانی دائمی برای جمع آوری و ساماندهی متکدیان سطح شهر تشکیل شود.

وی اضافه کرد: باید با تعامل و مطالبه گری و یادآوری نقش دستگاه ها برای کاهش آسیب های اجتماعی همچون تکدی گری و کنترل آنها اقدام نمائیم.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین، هم افزایی دستگاه ها به منظور مقابله با آسیب های اجتماعی را ضروری دانست و ادامه داد: متاسفانه چون دستگاه ها در این زمینه منفک و مجزا از یکدیگر اقدام می کنند، معمولا خروجی لازم به دست نمی آید.

این مسئول ادامه داد: باید نسبت به اقدامات لازم برای ساماندهی متکدیان در پایانه ها،سطح شهر و عوارضی ها پیش بینی و برنامه ریزی لازم صورت بگیرد.

وی یادآور شد: از آنجا که بسیاری از متکدیان بومی شهر قزوین نبوده و مهاجرند با صراحت و سهولت بیشتر به تکدی گری می پردازند.

بیدخام ادامه داد:باید با فرهنگ سازی و بهره گیری از ظرفیت سازمان های فرهنگی از قبیل صدا و سیما و جراید نسبت به کمک نکردن به متکدیان اقدام کرد تا کم کم فرهنگ تکدی گری از سطح شهر برچیده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار