عضوشورای شهرتهران: بودجه شهرداری صرف کارهای جناحی نشود

تهران - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نباید بودجه شهرداری صرف کارهای جناحی و حزبی شود بلکه می توان آن را در بخش های مورد نیاز مانند حمل و نقل صرف کرد.
کد خبر: ۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱ 18 February 2015

به گزارش ایرنا محسن سرخو و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصدو سی و سومین نشست شورای در خصوص بودجه بسیج شهرداری اختلاف نظراتی داشتند که مشاجره آنان در این مورد با وساطت رییس شورای شهر تهران آرام گرفت.

سرخو یکی از این اعضا با اشاره به بودجه 100میلیارد ریالی که برای بسیج شهرداری تهران در نظر گرفته شده افزود: این مقدار بودجه برای بسیج ضروری نیست.

«پرویز سروری» دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در تذکری برای پاسخ به محسن سرخو گفت: بسیج ستون امنیت و اقتدار در کشور است و استقلال خود را دارد.

وی افزود: بسیج تاکنون دولت ها را با هر موضعی که داشته اند همراهی کرده است ضمن اینکه بحث همراهی برای دولت های فعلی و پیشین نیست و اگر نقدی صورت بگیرد به معنای نپذیرفتن دولت نیست.

«محسن پیرهادی» رییس بسیج شهرداری تهران نیزدر واکنش به این سخنان گفت: بسیج 230 پایگاه در شهر تهران دارد و از 60 هزار نیروی شهرداری 48 هزار نفر در آن عضو بوده و فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه تمامی اعضای شورای شهر تهران نیز از اعضای بسیج هستند ، افزود: از مهمترین کارهای بسیج تحکیم بنیان خانواده، آموزش دفاع از کشور، مشاوره و بحث روانشناسی، آماده سازی محصولات فرهنگی برای پرسنل شهرداری تهران و تربیت مربیان برای تدریس آثار مطهری در دو سال گذشته بوده است.


منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار