مدیریت بحران کشور خیلی ضعیف است

رئیس «کمیسیون عمران» مجلس از تهیه گزارشی توسط کمیسیون متبوعش پیرامون مشکلات مردم در زمان بارش برف اخیر خبر داد و تصریح کرد: کمیسیون عمران مجلس با همکاری مرکز پژوهش‌ها اقدام به تهیه «طرح مدیریت بحران» خواهد کرد.
کد خبر: ۵۶۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 07 February 2018

تابناک فارس به نقل از میزان:محمدرضا رضایی‌کوچی نماینده مردم جهرم از مکاتبه کمیسیون عمران با رئیس مجلس شورای اسلامی درباره نحوه خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی در زمان بارش برف خبر داد.

وی افزود: طی این مکاتبه از نحوه خدمات‌رسانی و عملکرد دستگاه‌های اجرایی و همچنین نحوه مدیریت بحران در زمان بارش برف گزارشی به ریاست مجلس ارائه شد.

وی تأکید کرد: در پی این گزارش به مشکلات مردم در زمان بارش برف به خوبی اشاره شد.

رضایی‌کوچی با بیان اینکه این گزارش در صحن علنی مجلس هم قرائت خواهد شد بیان داشت: متأسفانه دستگاه‌ها در زمان بارش برف آمادگی لازم را نداشتند.

رئیس «کمیسیون عمران» مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا زمانی که مدیریت بحران فرمانده واحد نداشته باشد در زمان بحران ناهماهنگی‌ها به چشم خواهد خورد.

رضایی‌کوچی با اشاره به انتقادات عمده به مدیریت بحران در زمان حوادث و لایحه دولت در این زمینه، گفت:معتقدم لایحه دولت در زمینه مدیریت بحران خیلی ضعیف است و واقعا ما فکر می‌کنیم که باید بنشینیم و یک طرح جامعی درباره مدیریت بحران در مجلس بنویسیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه آیا کمیسیون عمران مجلس اقدام به تهیه طرح مدیریت بحران خواهد کرد و یا خیر؟ اظهارداشت:قطعا می‌کوشیم انشالله طرحی را با عنوان مدیریت بحران با کمک مرکز پژوهش‌های مجلس به زودی تهیه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار